KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Vieras

/ #2586 Re: edustaako tämä sivusto Kisu ry-nimisen yhdistyksen virallista kantaa?

16.11.2011 19:47

#2582: Mistä enää epäselvyyttä? - edustaako tämä sivusto Kisu ry-nimisen yhdistyksen virallista kantaa?

Suomi on vapaa maa ja täällä saa vapaasti ilmaista mielipiteitään niin usein kun haluaa JA jokaisella on täysi vapaus OLLA LUKEMATTA näitä kiukkuilevia kannanottoja!!! Ja ihan muistutan vielä, että on ihan laillista kirjoittaa anonyyminä vaikka se kuinka raivostuttaisi sinua!!

JA mistä ihmeestä keksit liittää tämän adressin KISU nimiseen vapaaehtoisvoimin toimivaan uuteen eläinsuojeluyhdistykseen?!?!?

Tämä adressi on perustettu noin vuosi sitten EIKÄ silloin ollut tätä KISU yhdistystä edes olemassa, ja joka perustettiin vasta kesän korvalla kuluvaa vuotta 2011!! MUTTA KKY,n kyseenalaiset päätökset, toimet kissoja ja yhdistyksen yhdintoimintoihin liittyen olivat olemassa JONKA VUOKSI TÄMÄ ADRESSI ON PERUSTETTU!!!

Muista; se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa! Ihmetyttää vaan miksi otat pulttia tämän adressin kommenteista ja kommentoijista?!?!? Pyöriikö elämäsi tämän ympärillä ja onko se juuttunut tähän adressiin, jonka kirjoituksia ja kirjoittajia et voi hallita/määräillä?!?!?

Annan neuvon: Sääli sydäntäsi, Hanki oma elämä ja sellainen jossa kaikki on täydellistä, karsi siitä pois kaikki epämiellyttävä ja aloita se siitä ettet käy enää lukemassa täällä.