KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti


Vieras

#2537 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

08.11.2011 10:32

#2536: Justiina - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Kysyttiin tarvitaanko kuvaa ja vastasin kyllä. No, nyt sitä sitten ei ole. Ei siis ole mitään dokumenttia tms puheittenne takeeksi. Olettamuksia ja valheita täällä on pilvin pimein.

Vastaukset

Sanna

#2538 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2011-11-08 11:55:46

#2537: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Oot sää hassu täti :) Et ymmärtänyt EDES tuota sarkastisuutta kun kysyttiin että kuviako haluat nähdä. Mä voin lähettää sulle kuvan eräästä kissasta jolla viime talvena katkesi korvat? Se oli näitä viimeisiä puolivillejä kissoja jotka KKY:lle tuotiin ja jota KKY ei sitten edes halunnut pitää. No se on yhäti mulla. Laitappa osotetta niin saat kuvan? Ja näitä kissojen kuvia on pilvin pimein erään yhdistyksen kodittomat kissat-sivulla. Ne tulisivat ilman tätä yhdistystä jäämään talven jalkoihin. Käypä siellä katselemassa kuvia. Miten joku voi olla noin yksinkertainen kirjoituksineen. Ei vaan mene jakeluun. Mitä muuta todistetta kaipaat että nämä asiat ovat totta?

Tekisi mieli laittaa muutama kunnon totuudenmukainen haukkumasana.. jos se vaikka kirvoittaisi sut paljastamaan henkilöllisyytesi. Olisi kiva tietää kuka olet. Olen harvemmin törmännyt täällä ihan näin tyhmiin kommentteihin.


Vieras

#2549 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2011-11-08 23:13:22

#2537: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Pystynet todistamaan väittämäsi pilvin pimein olevat olettamukset ja valheet?!? Anna tulla ja perustele esittämällä todisteet. Vai muutenko vain poskiasi paukuttelet?