Fiksuhuudon toiminta selvitettävä

Kommentoitu viesti

Anonyymi

#1 Samaa mieltä

01.07.2010 21:14

On se perkules jos ei saada ruotuun puljua, kehtaakin mainostaa kaikenmaailman tarjouksia, mutta ei toimita voittoja...

Rahat kyllä on kelvanneet itse olen odotellut voittojani *vasta* 5 kuukautta, toiset jopa 9 kuukautta

voi, kun olisin tiennyt aiemmin puljun touhun en olisi mukaan lähtenyt

Vastaukset

anonyymi minäkin

#2 Re: Samaa mieltä

2010-07-03 13:19:51

#1: - Samaa mieltä

On se kumma kun meidän huutajien tuli maksaa voitot sekä kallit postimaksut heti ja nyt sitten vastapuoli panttaa tuotteita.Mihinköhän ne meidän maksamat rahat oikein on joutuneet kun ei tuotteita pystytä toimittamaan.Selityksiä kyllä on saatu satamalakosta järjestelmävikaan!Ja lopulta kuulemma perintävirasto Lindorff lähettää perintäkirjeen...jos ei maksa ajallaan laskua.Mulla on tulematta varmaan 40 tuotetta helmikusta alkaen, ei vaan hälytyskellot soineet ajoissa, vaan tuli huudettua.

ei voittoja ei

#39 Re: Samaa mieltä

2010-09-02 07:12:41

yli vuoden olen odottanut minäkin voittoja eikä kuulu. Lupaavat ja lupaavat ja kehtaavat lähettää tarjouksia s'ähköpostiini jatkuvasti.

anonymy

#540 Re: Samaa mieltä

2011-08-18 18:45:24

Herra joka on kaiken takana, ja joka on kuultu ääneen myös lausuvan "tuotteita ei toimiteta, paitsi jotain pientä vain" on Jussi Mäntylä, Vaasalainen herra joka löytyy myös sosiaalisesta mediasta http://www.facebook.com/Jusamiitti ehdotankin että otetaan suoraan yhteyttä, kait ymmärtää itsekin että ei lopu hyvin herralla kun pelleilee tuollatavalla

ersu

#604 Re: Samaa mieltä

2011-12-27 15:37:33

#1:  - Samaa mieltä

itse olen odotellut kaksi vuotta että se siitä firmasta, ihmettelen vain miksi firma saa jatkaa toimintaansa.

Vieras

#657 Re: Samaa mieltä

2012-02-27 22:18:20

Heipä Hei Kohtalon toverit nyt on fiksuhuuto sitten vaihtanut nimeä huutopandaksi, osoite on sama nicosiassa että pitäisi saada kampitettua ennen kuin muita huijataan..

Bablo

#1169 Re: Samaa mieltä

2012-09-30 17:51:36

Mul on menny yli 2vuotta