KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti


Vieras

#2358 Re: Re:

05.10.2011 10:42

#2355: sukankutoja - Re:  

 Onko oikea totuus vain opposition? Tuskin. Kritisoida voi, kyllä, mutta rakentavasti. Mikä oli totuus oikeudessa? Päätös tuli ja eikö se ole totuus. Kuka oli oikeassa ja kuka väärässä

Vastaukset

Justiina

#2359 Re: Re: Re:

2011-10-05 10:45:49

#2358: - Re: Re:  

Puitiiko oikeudessa siis sitä, menetteliko KKY oikein kissoja ja lahjoittajia kohtaan lopettaessaan puolivillien kissojen pelastamisen? Luulin että siellä oli esillä ihan muut asiat.

Sanna
Vieras

#2362 Re: Re: Re:

2011-10-05 12:14:12

#2358: - Re: Re:  

Huokaisu.. ei pitänyt enää kommentoida mutta kun täällä niin aktiivisesti esitetääna asioita joista ei näköjään ole hajuakaan.

kyllä, KKY:n katsottiin olevan oikeassa yhdistylain noudattamisessa (näin karkeasti jos yhdistää suurimman osan kanteista sisällön ja lopputuleman-> ja tämä on tieto, ei arvaus). Oikeus ei pysty ottamaan kantaa siihen jos joku yhdistys toimii eettisesti väärin. KKY toimii tottakai hyvällä asialla, mutta se että sieltä KERTA TOISENSA JÄLKEEN heitetään kaikki uudistajat/omilla aivoillaan ajattelevat aktiivit ulos ilman asiallista syytä ei voi olla eettisesti oikein??? Ja kissat ovat ne jotka ovat maksajia aina näissä KKY:n keitoksissa. Kerroppa mitä väärää on ollut opposition tavoitteissa saada KKY hoitamaan puolivillit kuten ennenkin? Tai itseasiassa vielä paremmin.. 

Rakentavaa kritiikkiä täällä on esitetty, mutta rakentavaa palautetta ei ole saatu missään vaiheessa. Syy miksi yhä jauhetaan samaa ja tullaan jauhamaan on se että mikään EI OLE MUUTTUNUT. Myös sitä ei niin rakentavaa kritiikkiäkin on tullut ja siihen ei tarvitsisikaan reagoida mutta VAIN JA AINOASTAAN SIIHEN ON REAGOITU. Ja tämä johtuu luultavasti suurelta osin siitä, että KKY:n hallitusta ei kiinnosta nämä asiat ja he eivät todennäköisesti käy täällä kommentoimassa. Täällä kommentoivat vain ne KKY:n puolustajat, joilla on henkilökohtainen suhde johonkin KKY:n toimijaan ja häneltä sitten saavat yksipuolista tietoa asioista. Tai sitten eivät ole perillä asioista ollenkaan, kunhan louskuttavat leukojaan tietämättä asioista mitään.