Savisaaren eläinsuojan oloja parannettava

Kommentoitu viesti

Jenni Özkaya
Adressin tekijä

26.09.2011 00:46

Olen kyllä mielestäni vastannut kysymyksiisi jo muutamaan otteeseen. Arjasta ja suojasta olen tässä keskustelussa kertonut väitteitä joita olen muilta kuullut. Vastustajia on ollut enemmän kuin puolustajia, joten kyllä minä tässä asiassa uskon enemmistöä.

Tämän adressin ideana on ollut saada ihmiset pohtimaan näitä asioita ja kerätä tietoa ja kokemuksia, jotta minun on helpompi vaatia kaupungilta tilojen järjestämistä uudelle suojalle. En olisi pelkästään oman kokemukseni varassa lähtenyt tekemään yhtään mitään, mutta nyt kun olen saanut asiasta enemmän tietoa uskon että on täysin perusteltua vaatia uutta eläinsuojaa.

Sinä olet jättänyt täysin huomiotta väitteet lain rikkomisesta. Eikö sitä mielestäsi kannata selvittää vaikka sellaista olisi syytä epäillä? Et myöskään ole ottanut kantaa siihen ettei eläinten kuntoa tarkasteta eikä eläimiä ilmeisesti lääkitä.

En usko eläinsuojan saavan mitään suuria tukia, mutta ilmeisesti se jotain saa, olisi mielenkiintoista tietää paljonko. Myös suojalta lemmikin ottavat maksavat siitä. Ihmiset maksavat leikkaamattomista, madottamattomista eläimistä 30-50e. Paljonko yhden eläimen ylläpito voi oikeasti maksaa? Minun on vaikea uskoa etteivät rahat riittäisi edes matolääkitykseen.

Vastaukset

Peku

#49 Re: hinta

2011-09-30 17:01:56

#45: Jenni Özkaya -

Paljonko yhden eläimen ylläpito voi oikeasti maksaa? Jos omista kissan niin ynnäilepä itse kuittisi ja katso paljonko kuukaudessa maksaa. Kokemuksella voin sanoa että hiekat ja ruuat maksaa itselläni 30€ - 60€ yhdelle kissalle kuukaudessa!

Ja kun kyselette paljonko suoja saa tukia, kysykää samalla paljonko menoja? Henkilökunta, sähköt, lämmitys, ruuat, yms..