KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Sanna

#2258 Miksi näin tapahtui?

22.09.2011 15:51

Jos arkojen kissojen auttamista olisi KKY:ssä jatkettu, se ei olisi ollut leikkauskampanjoista pois. Kaikelle olisi löytynyt tekijänsä. Olisi saatu karanteenitila ja ilmainen taloudenhoitaja. Mutta ei... enkä kykene ymmärtämään vieläkään miksi. Tautitilanne olisi ratkaistu karanteenitilalla, ensikodit olisivat itse saaneet päättää ottavatko arkoja vai ei (eikä esim itselläni ole arat kissat tuhonneet sen enempää paikkoja kuin omat kesynikään) ja tässä muutama viikko takaperin selvisi ihan 100% varmuudella että mitään laitonta ei tapahdu siinä että kissan omistajaa autetaan loukuttamaan hänen omia kissojaan. Päin vastoin: asiantuntijoiden suusta kuultiin että tämä on tärkeää työtä ja vain vapaaehtoisyhdistykset sitä tällä hetkellä tekevät. Miksi näin silti tapahtui? Olen itse jäsen KKY:ssä ja taatusti tulen esittämään jatkossakin kritiikkiä näiden päätösten osalta.

Vastaukset


Vieras

#2259 Re: Miksi näin tapahtui?

2011-09-22 19:07:11

#2258: Sanna - Miksi näin tapahtui?

Todennäköisesti siksi näin tapahtui kun rahaa alkoi kertyä niin siitä tulikin ykkösasia ja kissat siirtyivät tärkeysjärjestyksessä statistin osaan kulisseiksi.


Vieras

#2260 Re: Miksi näin tapahtui?

2011-09-22 19:07:58

#2258: Sanna - Miksi näin tapahtui?

Kauankohan saat olla jäsen.....