PELASTAKAA KOIRAMME!!

Kommentoitu viesti

Vieras

26.06.2015 05:39

tuoreena omakohtainen kokemus lahden jokimaan löytöeläintalon omavaltaisesta työstä. rakas kissani vietiin sinne, minulle ei annettu oikeita tietoja, vääryyttä kisuni puolesta.sanoivat et heille tullut kaltoinkohtelusta USEITA ilmoituksia, mikä ei todellakaan pidä paikkaansa. haluaisin sen sähköp.kirjoittajalle kasvot ja nimen, turhaan..asianajaja on auttamassa asiassa oikeuksia eläimille.maailmani romahti kun en saanut prinsessaa takaisin..sellainen ymmärtää joka eläimistä välittää, ikävä kyllä on ihmisiä mitkä vihaavat niin kissoja kun koiriakin, mutta heillä ei ole inhimillisyyttä yhtään, käsitykseni ihmisen julmuudesta tuli hyvin selväksi ja eläin on vilpittömästi rakas ystävä.kiitoa

Vastaukset

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

2015-06-26 12:57:08

Vieras

#265 Re:

2015-06-26 13:45:01

#260: -  

Kiitos viestistäsi. Ymmärrän miltä teistä tuntuu. Niin on Dixien omistajankin ja koko perheen maailma romahtanut Dixien poisviennin takia. Enää ei ole iloinen hännänheiluttaja ja päivänsäde kotona. Näin se on, kuka tahansa voi tehdä esim. ilmoituksen lemmikkieläimestä ja sitten omistaja joutuu pahimmillaan vuosien syyniin ja tarkkailuun ja koiran omistajaa voidaan seurata ja elämä menee pilalle vain sen takia, että hän omistaa lemmikkieläimen ja arkielämä tulee mahdottomaksi eläintarkastuskirjeiden- ja tarkastusten takia. Ja sitten eläinilmoituksen tekijöitä suojellaan niin paljon, ettei edes heidän nimeään saa ikinä tietää. Jos kerran lemmikkieläimen omistajan nimi on tiedossa, niin kyllä kohtuullista olisi, että eläinilmoituksen tekijänkin nimi olisi tiedossa. Minulla on tiedossa, että yksi naapuri (joka on vanha ihminen) on puhunut pahaa ja perätöntä puhetta koiran Dixien omistajan perheestä, koska kuulin perättömän puheen itse. Toivon todella, että saat kissasi takaisin.

T. Adressin tekijä