KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Jäsen vielä

#2252 MIKSI

20.09.2011 22:41

kaikki puheenjohtajiksi haluavat(Heli,Timo,Pirjo) ovat Tertun mielestä olleet hankalia...

Sitä sopii vain ihmetellä....

Yleensä yhdistyksissä vaihdetaan toimihenkilöitä ...

Vastaukset


Vieras

#2253 Re: MIKSI

2011-09-21 08:49:24

#2252: Jäsen vielä - MIKSI 

 olen ymmärtänyt että kaikki vähänkään omaa ajattelua omaavat idearikkaat aktiivit ovat Tertun mielestä hankalia. ainakin kaikki sellaiset sieltä katoavat. jotkut lyhyemmän ja jotkut pidemmän taistelun jälkeen.

Timo P.

#2261 Re: MIKSI

2011-09-22 23:07:51

#2252: Jäsen vielä - MIKSI

Kirjoitit, että  "kaikki puheenjohtajiksi haluavat(Heli,Timo,Pirjo) ovat Tertun mielestä olleet hankalia..."

Omasta puolestani korjaan sen verran, että en ole halunnut puheenjohtajaksi. Minua ehdotettiin vuosikokouksessa 2010, mutta kieltäydyin.

Minua on nyt KKY:n joidenkin hallituksen jäsenten omilla nimillään kirjoitetuissa artikkeleissa julkisuudessa väitetty pyrkineen puheenjohtajaksi vuoden 2010 vuosikokouksessa ja sitten muka kuitenkin  jäsenet valitsivat Terttu Kanervon. Jopa Kanervo itse on kirjoittanut näin.

Asia ei ollut näin. Se on kaikkien tarkistettavissa tuon kokouksen pöytäkirjasta. Kieltäydyin ehdokkuudesta.

Minkähän vuoksi tätä aivan selvääkin asia on käännetty täysin painvastaiseksi? Uskovatko nämä ihmiset omiin luuloihinsa aivan vakavissaan?

Mistä tässä oikein on kysymys? Mikä näille ihmisille oikein kelpaa? Teet mitä tahansa, niin aina on väärin.