PELASTAKAA KOIRAMME!!

Kommentoitu viesti

ei byroklandialle

#253 Re: Re: Re: Re:

04.06.2015 00:51

#157: - Re: Re: Re:  

Näinhän sen pitäisi olla. MUTTA Meidän kohdalla koirat ovat terveitä, hyvin voivia ja yli suuressa tarhassa. Meitä ei kuunnella tai kuunnellaan, mutta se yllyttää virheiden etsintään. Meiltä vaadittiin korjauksia määräajassa. Korjaukset tehtiin. Tarkastettiin ja määrättiin uusia korjauksia määräajassa. Korjaukset tehtiin. Tarkastettiin ja määrättiin uusia korjauksia määräajassa. Korjaukset tehtiin. Tarkastettiin ja määrättiin jälleen uusia korjauksia. Nyt alkaa kohta henkiset ja fyysiset voimavarat loppua. Määräajat ovat lyhyitä ja harrastukseen ei voi käyttää 24/7. Seuraavaksi koirille pitää varmaan rakentaa maanalaiset ydinlaskeumasuojat. Aina ovat tulleet asenteella, että ei ole oikein vaan etsimällä etsitään vaikka verkonsilmästä rikkouma, joka on vaarallinen tai tarhassa on vesilätäkkö, joka pitää peittää. Tarkastuskertomukseen voi jättää vastineen, mutta se pitää jättää sen kirjoittajalle. Minusta vastine pitäisi antaa kolmannelle osapuolelle, koska oikeanvastineen antaminen tarkastajalle johtaa vain tarkempaan syyniin ja kostamiseen.

Vastaukset

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

2015-06-07 21:38:35

Vieras

#257 Re: Re: Re: Re: Re:

2015-06-08 18:57:56

#253: ei byroklandialle - Re: Re: Re: Re:  

Kiitos viestistäsi. Koiran omistajalla on ollut samantapainen tilanne, että postiluukusta tuli useita tarkastuskirjeitä noin 2 vuoden aikana, joista kaikkiin vastattiin, mutta itse tarkastuspäivästä ei informoitu koiran omistajaa millään tavalla. Mielestäni jokaisella ihmisellä on oikeus kotirauhaan ja rauhalliseen elämään kotona ilman häirintää tms.   Kyllä eläintarkastuksissa mielestäni tosissaan kysytään ihmisten voimavaroja. Koittakaa jaksaa!  Luulen, että eläintarkastukset rasittavat myös eläimiä, eivätkä vain ihmisiä. Jos/kun valittaa eläintarkastuksesta ympäristökeskukseen, niin kyseinen eläintarkastaja itse käsittelee valituksen, kysyn vain että onko se puolueetonta? Koiran omistajalta ei eläinlääkäri vaatinut eläintarkastusta tehdessään kotona korjausta jossain tietyssä määräajassa, vaan koira otettiin heti pois kotoota, joka on ainakin minun oikeudentajuani vastaan. Lisäksi koiran omistaja joutuu elämään jatkuvassa epätietoisuudessa rakkaasta koirastaan, kun ei tiedä miten koira voi, missä koira on ja mitä koiralle on tapahtunut.

T. Adressin tekijä

Vieras

#273 Re: Re: Re: Re: Re:

2015-07-11 15:49:54

#253: ei byroklandialle - Re: Re: Re: Re:  

Missäpäin mainitsemiasi ongelmia on?