Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#40155 Re: Re: Re: Tehkää myös omia ISKULAUSEITA ja laittakaa minulle tiedoksi, niin saadaan levitykseen!

03.08.2014 12:16

#40152: - Re: Re: Tehkää myös omia ISKULAUSEITA ja laittakaa minulle tiedoksi, niin saadaan levitykseen!

niin, ja se Gazan ainoan sähkölaitoksen pommitus oli tietysti myös vain Hamasin propagandaa, muka sähkön kulkua rajoitetaan....

Vastaukset


Vieras

#40162 Re: Re: Re: Re: Tehkää myös omia ISKULAUSEITA ja laittakaa minulle tiedoksi, niin saadaan levityksee

2014-08-03 14:21:26

#40155: - Re: Re: Re: Tehkää myös omia ISKULAUSEITA ja laittakaa minulle tiedoksi, niin saadaan levitykseen!

http://jannesuuronen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/172477-rauha-gazaan

Jouni Suonsivu
22.7.2014 22:33
Tänäänkin meni Israelista Gazaan ne normaalit noin 170 rekallista avustuskuljetuksia (elintarvikkeita, lääkkeitä, rakennustarvikkeita ja muuta tarpeellista) ja Israelin sähköyhtiö IEC jatkaa yhä sähkön toimittamista Gazaan, vaikka PA-hallinnolta ja Gazalta sähkölaskut ovat maksamatta noin vuosikymmenen (? onko aika oikein, oma lisäys) ajalta. Sinä ja minä emme pitkäksi aikaa voi jättää omaa sähkölaskuamme hoitamatta ilman seurauksia.

http://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/1...

"The Palestinian Authority currently owes the Israel Electric Company NIS 1.5 billion ($525 million) in unpaid bills for electricity. An examination of that debt by business daily Globes shows that the relative amount owed by Gaza was NIS 220 million ($62 million)."

...
Toisaalta olen nähnyt tiedon, että Israelin toimittaman sähkön määrä on n.75% Gazan käyttämästä sähköstä.  Gazan oma laitos tuotti 30% sähköstä.


Vieras

#40174 Re: Re: Re: Re: Tehkää myös omia ISKULAUSEITA ja laittakaa minulle tiedoksi, niin saadaan levityksee

2014-08-03 16:25:44

#40155: - Re: Re: Re: Tehkää myös omia ISKULAUSEITA ja laittakaa minulle tiedoksi, niin saadaan levitykseen!

Sähkölaitoksesta en osaa sanoa vielä yhtään mitään.   Eiköhän selviä.