Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#38492 Re: hiv on homojen kansantauti THL.

12.07.2014 08:45

#38487: pakene homoutta - hiv on homojen kansantauti THL.

 

 

 

Sanon asian kokeneena:  PAKENE HOMOUTTA siihen sisältyvän hengen ja pimeyden tähden =  ja lopulta omalta kohdaltasi tuomion tähden!


Pakene henkesi edestä!


Vastaukset

Bögarnas fel

#38494 Re: Re: hiv on homojen kansantauti THL.

2014-07-12 09:04:47

#38492: - Re: hiv on homojen kansantauti THL.

Eli siis ´hölmöjen ihmisten v.ttuilu´?

Pink Butterfly

#38501 Pakenit mitä ?

2014-07-12 14:33:20

#38492: - Re: hiv on homojen kansantauti THL.

Kerro suoraan  millainen oli kokemuksesi,äläkä dramatisoi liikaa asiaa. Onko  joskus  joku yrittänyt lähennellä sinua ,vai mistä ihmeestä oikein   oli kysymys?

Eiväthän tuollaiset ´pimeyden voimat´,´pahat henget´tai ´lopulliset tuomiot´yms. lahkolaissaarnaajien taajaan viljelemät kielikuvat ja niiden ympärille rakennetut puheet ja höpinät todellisuudessa kerro yhtään mitään mistään.Niille voit huoletta viitata kintaalla ja jättää ne puheet ihan  omaan arvoonsa.

Vaikka itse en ole kuin 166 cm pitkä (teininä olin vielä tätäkin mittaa  lyhyempi) niin en ole koskaan joutunut joutunut pakenemaan yhtään homomiestä. Jos minua ei ole kiinnostanut olen sen myös sanonut. Ihan siis ystävällisesti mutta päättäväisesti ja kaikki ovat kunnioittaneet tahtoani.

Samaa  menettelytapaa suosittelen sinullekin.Karkuun ei siis tarvitse lähteä-aina riittää kun teet asian puhumalla selväksi - 99,9 % kyllä uskoo heti. (samaa ei muuten voi sanoa läheskään kaikista niistä  kännissä örveltävistä  naisten ahdistelijoista-siis miehistä...)

Leikillisenä loppukevennyksenä tässä vielä:jos olet antanut jonkun  miehen autossaan  liftausreissullasi työntää jo kätensä sukkahousujesi sisään,niin älä sitten enää  tuomitse häntä ´homosiaksi´, vaan nauti  vaan  täysillä tuosta  ihan ´´syntisen´´ihanasti  kiihottavasta tilanteesta-olet silloin näet  jo itsekin siinä ihan  täysillä mukana...