ISRAEL ELÄKÖÖN - ISRAEL MUST LIVE!

Kommentoitu viesti

Kylmä totuus

#378 Re: Re: Re: Re: Re: Juutalaisten joukkomurha ei tapahtunut Re: Ja Hitler oli vegaani

19.08.2011 11:40

#358: - Re: Re: Re: Re: Re: Juutalaisten joukkomurha ei tapahtunut

#359: Israelille kaikki tuki, nyt ja aina - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Juutalaisten joukkomurha ei tapahtunut

Onhan se aina helpompi maalata trolliksi kun keskustella asiasta tosissaan. Näin vältytte todellisuudelta ja jatkatte elämistä kuplassanne.

En myöskään tiedä onko vika keskittymisessänne vai intellektuaalisessa kapasiteetissanne, mutta mielestäni mainitsin jo useaan otteeseen että minulla ei ole mitään tekemistä Muslimien kanssa. En ole lukenut koraania. En ole tunnustanut Mohammedia profeetakseni, tai Allahia jumalakseni.

En näe teitä vihollisinani vaan enemmänkin jälkeenjääneinä ystävinäni. Teillä on aivan liikaa vihaa, valheita ja ennakkoluuloja sisällänne.

#360: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Juutalaisten joukkomurha ei tapahtunut

On se ihme että pitää asiat monta kertaa toistaa ennenkuin ne menevät läpi kovaa kaalloon. Eli siis en ole oikeistolainen. En  sympatisoi nazi-ideologian kanssa. En arvosta Hitleriä natsina. Enkä myöskään hyväksy 40000 viattoman juutalaisen tappamista. Se että arvostan Hitleriä ihmisoikeustaistelijana ja poliittisena ajattelijana, ei tee minusta uusnatsia vaikka kuinka ulvot ja itket.

Huomasin myös että vertasit Brevikiä ääri-oikeistolaisiin/uusnatseihin. Sillä Brevik, jos joku on paras esimerkki aivopestystä radikalisoituneesta zionisti-sympatioijasta. Utoyan ampumisen samana päivänä saarella järjestetty Anti-Israel protesti puhuu puolestani.

#363: Jusu - Re: Re: Re: Re: Re: Juutalaisten joukkomurha ei tapahtunut

Mehän keskustelimme jo todisteista ja objektiivisesta totuudesta. Se että kirjoitat saman tekstin isompana ja lihavoituna ei muuta asiaa. En kiellä joukkotuhoa, 40000 ruumista on jo joukkotuho. Tiedän tarkalleen millä alueilla tämä uhriluku liikkuu. Miljoonaluku aiheuttaa minussa hipleyttä, koska en ymmärrä kuinka naiivi täytyy olla että uskoo tuon luvun supisematta. Olen jo käsitettyt mitä dokumentit merkkaavat, joten en mene siihen enempää.

Kun käytän sanaa "me", tarkoitan niitä jotka ovat hereillä ja tietoisia totuudesta. En ole salaliittoteoreilija, Eivätkä Zionistien teoriat kovin salassa muutenkaan ole. Maailmanpoliitiikkaa seuraamalla opit  saman minkä minä jo tiedän. Jokainen joka hetkeksi sulkee sen telkkarin/pleikkarin ja jaksaa katsoa ympärilleen, varmasti huomaa mitä maailmassa tapahtuu. En koe itseäni muita parempana. Olen vain teitä edellä, ja ainoa seikka joka estää teitä nousemasta samalle tasolle ovat teidän omat henkiset vammat (Erityisesti se todellisuuden välttely.) Minulla ei ole vihaa teitä ketään kohtaan, jos bäin tulkitsette, kannattaa katsoaitseene. Ehkä toivotte että vihaisin teitä?

Tämä keskustelu ei koske henkilökohtaisia intressejäni koska en nä'e mitään hyötyä turhanpäiväisestä väittelystä ihmisten kanssa jotka eivät ole valmiita hyväksymään totuutta. Hyvät jatkot.

Vastaukset

Jeesuksen seuraaja ja Israelin ystävä

#386 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Juutalaisten joukkomurha ei tapahtunut Re: Ja Hitler oli vegaani

2011-08-19 12:42:55

#378: Kylmä totuus - Re: Re: Re: Re: Re: Juutalaisten joukkomurha ei tapahtunut Re: Ja Hitler oli vegaani

Onhan se aina helpompi maalata trolliksi kun keskustella asiasta tosissaan. Näin vältytte todellisuudelta ja jatkatte elämistä kuplassanne.

En myöskään tiedä onko vika keskittymisessänne vai intellektuaalisessa kapasiteetissanne, mutta mielestäni mainitsin jo useaan otteeseen että minulla ei ole mitään tekemistä Muslimien kanssa. En ole lukenut koraania. En ole tunnustanut Mohammedia profeetakseni, tai Allahia jumalakseni.

En näe teitä vihollisinani vaan enemmänkin jälkeenjääneinä ystävinäni. Teillä on aivan liikaa vihaa, valheita ja ennakkoluuloja sisällänne...

VASTAUS:

Paitsi, että olet sokea, kuuro, ylpeä, täysin vailla ymmärrystä ja muslimi (se on tullut ilmi, vaikka kuinka kiellät asian) - sinun argumenttisi näköjään loppuivatkin sitten  tähän.

Hyvä, oikein hyvä, että jätät meidät. Emme kaipaakaan sinun valhepuheitasi holokaustista ja Israelista täällä.

Kirjoittele niitä sitten vaikka muslimi-tovereittesi kanssa islam-palstoilla ja uhotkaa niitä vaikka kuinka moskeijoissanne, mutta te olette hävinneet jo tämän taistelun.

Israel ja meidän Jumalamme on ikuinen VOITTAJA, muistakaakin se, niinkauan kun vastustatte Elävää Jumalaa ja Jeesusta, te olette tuhon tiellä.

 

Eki

#427 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Juutalaisten joukkomurha ei tapahtunut Re: Ja Hitler oli vegaani

2011-08-19 23:39:24

#378: Kylmä totuus - Re: Re: Re: Re: Re: Juutalaisten joukkomurha ei tapahtunut Re: Ja Hitler oli vegaani

TOTUUS , niin on vain yksi ollut maapallomme pinnalla, joka on sanonut minä olen TIE,TOTUUS ja ELÄMÄ. Se on paljon sanottu, mutta ajattele sitä,että vuosisatojen kuluessa sen ovat kokeneet sadat miljoonat ihmiset henkilökohtaisesti ymäri maailmaa. Se on TOTTA, eikä mitään harhakuvitelmia. Sitä TOTUUTTA kannattaa etsiä, olen sen henkilökohtaisesti kokenut.

Hyvää yötä jokaiselle