Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Pink Butterfly

#35751 Re:" Kristillinen" näkemys homoseksualistien avioliittoihin

07.06.2014 16:07

#35745: Jumalan oma - Kristillinen näkemys homoseksualistien "avioliittoihin"

Emme me ole mitään "-listeja" ,etkä sinä mitään ´ kunnioita´ meitä, vaan valehtelet, sillä todellisuudessa  haluat vain estää meitä elämästä niinkuin elämme.Jos kunnioittaisit , niin hyväksyisit meidät sellaisina kuin olemme ja antaisit meidän elää omaa elämäämme ,etkä esim.  laittaisi meistä puhuessasi avioliittoa lainausmerkkeihin. Rinnastatpa vielä pedofiileihinkin! ( niitä löytyy muuten, enemmän kuin mistään, niistä suljetuista lahkolaisseurakunnista)

Muuten.... vakiomiesystäväni kävi tänään luonani.Joimme teetä ja nautimme hänen tuomistaan pikkuleivistä. Keskustelimme hänen kesämökkinsä maalauksesta jonne olemme huomenna lähdössä. Sitten hän pyysi minua laskemaan rullakaihtimeni alas ja tarkistamaan ,että ovet ovat varmasti kiinni.Naapuriini on juuri muuttanut eräs hänen työkavereistaan.. Tottakai tiedän mitä tuo pyyntö merkitsee.Näin kesällä etenkin, minusta on ihan kivaa ja luonnollista käyttää kotona ja pihapiirissäni  lyhyttä skottiruutuista hametta.Hänestäkin se on ylläni  ihan seksikäs...Hän on ns. kulissiavioliitossa- vaimo on todela harvoin edes hänen luonaan.Olemme sopineet, ettei hän puhu minulle vaimostaan koskaan-näin on parasta. Hän sai taas voimakkaan ja ihanan erektion. Se ei sinänsä  näyttänyt,eikä   tuntunut suussanikaan yhtään luonnottomalta. Hän hieroi samalla rintalihaksiani ja nekin tuntuivat viihtyvän hänen käsittelyssään hyvin . Niissä tuntui lopulta sellaista ihanaa ponnahtelua ja annoin hänen tulla niille. Sitten kävimme vielä yhdessä suihkussa ja joimme terassillani siiderit    Oh,happy day!

.Millainen oli sinun seksikokemuksesi tänään?

Vastaukset

Täältä minä vaan

#35753 Re: Re:" Kristillinen" näkemys homoseksualistien avioliittoihin

2014-06-07 16:35:22

#35751: Pink Butterfly - Re:" Kristillinen" näkemys homoseksualistien avioliittoihin

Pidä kuule ihan itelläs vaan omana tietonasi erektioasiat, niin pitää muutkin ihmiset. Onko pää noin sekaisin että tänne tulet niitä selvittämään.