KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti


Vieras

#2169 Re: Re: Re: Pakko myös kommentoida

02.08.2011 13:20

#2168: - Re: Re: Pakko myös kommentoida  

 No, nythän on näytönpaikka erinomaisuudestanne, miksi valitatte, ei muutakuin kaikki kissat vaan apua saamaan, onhan teitä niin suuri määräkin, jotka eivät ole KKY:n kannattajia. Tehkää sitten jotakin, älkää aina vain narisko ja syyttäkö  KKY:tä. Ei ne kissat apua saa syyttelyllä.

Vastaukset

Sanna K

#2170 Re: Re: Re: Re: Pakko myös kommentoida

2011-08-02 14:34:34

#2169: - Re: Re: Re: Pakko myös kommentoida  

 Kuka ihmeen pölvästi siellä taas kommentoi????? Onko sulla mitään hajua mitä oppositiolaiset ovat tehneet tässä koko kesän?? Jos tietyt puitteet olisivat kunnossa, saisimme aikaan vielä paljon enemmän, pelkkä into kun ei tahdo nykymaailmassa riittää....


Vieras

#2171 Re: Re: Re: Re: Pakko myös kommentoida

2011-08-02 15:55:25

#2169: - Re: Re: Re: Pakko myös kommentoida  

Toivottavasti tunnet myös pakkoa auttaa katastrofitilnateessa olevia kissoja?!?. Ei kuule kyllä se KKY,llä se näytön paikka on nyt, isot varat=SUURI VASTUU auttamisesta!!! MITEN KKY auttaa nyt kissoja niin, ettei niitä jää talveksi tuonne maastoon, rahaa on mutta onko teillä enää tekijöitä?? Mitä yhteistyötä KKY tekee eri tahojen kanssa auttaakseen kodittomia kissoja SIIS oikeasti kodittomia kissoja, eikä vain kierrätä kotikissoja?!

Ei voi muuta sanoa kuin, että kylläpä kommenttisi oli tökerö ja törppö!

KISUN jäsen

#2172 Re: Re: Re: Re: Pakko myös kommentoida

2011-08-02 17:12:54

#2169: - Re: Re: Re: Pakko myös kommentoida  

KISU on auttanut jo useita kymmeniä kissoja reilun pari kuukautisen olemassaolonsa aikana ja toiminta onkin lähtenyt hienosti käyntiin. Olen ylpeä tästä koko porukasta! Kiitos kuuluu myös uusille KISUn jäsenille ja lahjoittajille. Mitä vielä saammekaan aikaiseksi, vaikka meillä ei olekaan kasapäin varoja. Me emme kerää pelkästään rahoja tilille, vaan käytämme ne kissojen hyväksi!

Voit käydä katsomasssa www.kissojensuojelu.fi sivustolla toimintaamme. Tosin luulen, että olet jo käynyt siellä ja siksi itse nariset ja syyttelet meitä täällä kateuttasi.