Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Vastaukset


Vieras

#33782 Re: Re: Re: Re: Re: Suomi rukoilee....

2014-04-12 08:08:10

#33781: - Re: Re: Re: Re: Suomi rukoilee....

 

Kenia  Orpolapsityö  Sley   LänsiKenia Kisumu   Avun piirissä lähes 600 lasta.     Marja ja Samuel Ochieng työntekijöinä

http://www.lohjanseurakunta.fi/kuvat/lohja-2193-beee9c2e33e4db39baa38adef38a5347...

Postissa työntekijät jälleen ihmettelivat iloissaan, miten monella kenialaisella on ystävä Suomessa! Suloisilla tokaluokkalaisen kirjaimilla pieni kummipoika kirjoitti kummilleen vuoden aluksi pienen kirjeen. Kirje lyhykäisyydessään oli tälläinen “Rakas tukijani. Miten sinä voit? Minä voin hyvin. Kiitän sinua kaikesta avustasi. Minä olen iloinen, että tunnen sinut.” Lähes 500 kenialaista lasta ja nuorta ovat kiitollisia siitä, että heillä on Suomessa ystäviä, jotka ovat valmiita jakamaan omastaan ja antamalla heille näin mahdollisuuden parempaan tulevaisuuteen.

 

Lukion loppukokeet teki vimevuonna 19 hankkeemme nuorta. Näiden kokeiden tuloksia he joutuvat vielä jännittämään helmikuun loppuun saakka. Keniassa peruskoulu kestää siis kahdeksan vuotta ja lukio neljä vuotta. Esikoulua käydään normaalisti kolme vuotta. Ennen joulua erilaisista ammatillisista kouluista valmistui useita hankkeemme nuoria. Nyt valmistuneiden joukossa oli mm. ompelijoita, automekaanikkoja ja puuseppiä. Muistetaan näitä ja jo aikaisemmin valmistuneita  nuoria rukouksissamme ja pyydetään, että he saisivat työllistyä omalla alallansa. 
http://issuu.com/sley/docs/lahetyskipina_2014/11?e=1447413/6978423
Tuo linkki pitää sisällään monia julkaisuja,  siitä on vielä valittava  Lähetyskipinä


Viime syksynä sain kolme kertaa palata rakkaan harrastukseni pariin. Kävin parina viikonloppuna ratsastamassa eräässä pienessä kylässä. Oli ihana ravata pitkin sokeriruokopellon laitaa ja metsäpolkua tai laukkailla pienellä lentokoneiden laskeutumispellolla. Puissa hyppeli apinat, erilaiset linnut visersivät ja pieni dikdik 
antilooppi juoksi ruohikon joukossa. Samalla alueella on myös pieni vesiputous. Olen iloinen, että olemme löytäneet tuollaisen rentoutumispaikan. Harmi kuitenkin, että nämä hevoset sijaitsevat vähän liian kaukana meidän kodista, vajaan kahden tunnin ajomatkan päästä. Mutta ehkäpä keväällä pääsisin käymään tuossa kylässä uudelleen