Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Signal

#33232 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

01.04.2014 12:28

#33197: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

"ellei sitten väitettäisi sen olevan alusta asti vallinnut tai "jalostunut" ristiriidaton totuus, joka jämähti sellaiseksi 2000 vuotta sitten ja joka edelleen määrittää sen, mitä ihmisten nykyään pitäisi tehdä" ja "niitä asenteellisia ja vihamielisiä väittämiä"?

Tarkoittanet sanomallasi Raamatun Sanaa, jonka itse olet vääntänyt sinulle mieluisaksi omaksi teologiaksi ja muuttanut omaan elämääsi sopivaksi. Raamatun Sana ei muutu, siitä huolimatta yrität sitä turhentaa, koska se on niin vanha.

Ei Jeesuksen opetuksesta voi ottaa vain yhtä puolta esille, vielä lisäksi unohtaen, sitä mitä Raamattu sanoo Jumalan rakastamiseksi.

 

1 Joh 5:2 Siitä me tiedämme, että rakastamme Jumalan lapsia, kun rakastamme Jumalaa ja noudatamme hänen käskyjänsä.

 

 

Vastaukset


Vieras

#33233 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-04-01 12:36:43

#33232: Signal - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Tutkimuksessa selvinneiden faktojen edessä venkoillessasi turhennat itse itsesi takertumalla tuohon tekstiin kuin lapsi Joulupukille tekemäänsä toivelistaan.

Eikä minulla sitä vastaan muuta olisi, jos et sillä varjolla kävisi tämän päivän sorrettujen kimppuun.