Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#28276 Re: Re: Re: Re: Re: Sepittelyä...

14.02.2014 18:07

#28274: Vieras (Rouvan oma) - Re: Re: Re: Re: Sepittelyä...

Sivusta: Israel ja 1948 -asiat on aikaisemmin jo käyty läpi eikä varmaan kannata uudestaan alkaa alusta, ainakaan minun mielestä.

Tehtävänantotavassasi on jotain häikkää. Eikä toisen kirjoittajan uskottavuus ole kiinni sinusta!

Vastaukset


Vieras

#28283 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sepittelyä...

2014-02-14 21:54:33

#28276: - Re: Re: Re: Re: Re: Sepittelyä...

Israel ja 1948 on jauhettu kovasti siinä mielessä, onko sille ja sen valloitukselle kansainvälista oikeudellista oikeutusta. Kokonaan eri asia on, onko sillä mitään yhteyttä Raamatun eri osien sekaviin profetiateksteihin.


Vieras

#28292 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sepittelyä...

2014-02-15 09:08:28

#28276: - Re: Re: Re: Re: Re: Sepittelyä...

Tehtävänannossa ei ole mitään häikkää. Minun osuuteni on siinä, että vaadin väitteiltänne perusteita ja logiikkaa. Jos siinä on mielestäsi jotain häikkää, voit etsiä sitä häikkää korviesi välistä.


Vieras

#28294 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sepittelyä...

2014-02-15 11:59:09

 

 

 

Suomi on Euroopan nopeimmin ikääntyvä maa.   


– Suomi on Euroopan nopeimmin ikääntyvä maa. Ennusteen mukaan vuonna 2026                Suomessa on 15-65-vuotiaita
.                    vain 58 prosenttia väestöstä.

Meillä on siis todella aihetta paneutua ikääntymis- ja vanhusasiaan niin kirkkokuntana kuin vapaaseurakuntina, Sirkka Nivala sanoo

Suomen Vapaakirkon vanhusasiamiehen luottamustehtävään valittiin TtT, gerontologi Sirkka Nivala Jyväskylästä. Hän otti tehtävän vastaan vuoden 2014 alussa.

All I Hopa!
– Tiedän myös sen, etten minä yksin luottamustoimessani ratkaise vanhustyön asioita. En laaditulla strategialla, en hyvällä tahdolla enkä kovalla yrittämiselläkään. Ratkaisevassa asemassa olemme me kaikki.http://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/kotimaa/4168/suomen_vapaakirkko_nimesi_ensimmaisen_kerran_vanhusasiamiehen