Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#26458 Homoagendasta luettua:

29.12.2013 14:54




http://www.amazon.com/After-Ball-America-Conquer-Hatred/dp/0452264987

Tässä otteita kirjasta:
"Heteroseksuaalinen ja homoseksuaalinen elämäntapa ovat yhtä tavoiteltavia.
Miksi meidän on tarpeen luoda silmäys vallitseviin homoseksuaalisiin akteihin?
Kirjassaan ”After the Ball: How America Will Conquer Its Fear of Gays in the ’90s” (New York: Penguin, 1989) – josta on tullut tosiasiallisesti homoseksuaalisen agendan raamattu – markkinointinerot Kirk ja Madsen kirjoittavat (sivu 146):
”Kun olet hyvin erilainen, ja ihmiset vihaavat sinua sen tähden, tee näin: pane jalkasi ensiksi oven väliin olemalla niin samanlainen kuin mahdollista. Sitten, ja vasta sitten – kun pieni eroavaisuutesi on lopulta hyväksytty – voit alkaa yhden kerrallaan vetää mukaan muita omituisuuksiasi. Kiila lyödään kapea pää edellä. Kuten sanonta kuuluu: laske kamelin turpa telttaasi, ja pian koko sen ruumis tulee perässä.”

He jatkavat (sivu 155):
”Tarkoitamme tavallisen amerikkalaisen tunteiden, mielen ja tahdon muuttamista suunnitellun psykologisen hyökkäyksen avulla, joka syötetään kansalle propagandan muodossa median välityksellä. Tarkoitamme ennakkoluulon mekanismin kääntämistä toisin päin päämääriemme hyväksi; käytämme samoja prosesseja, jotka saivat Amerikan vihaamaan meitä, kääntääksemme heidän vihansa lämpimäksi välittämiseksi – pitävät he siitä tai eivät.”

Kirk ja Madsen selittävät edelleen (sivut 155-156):
”Tässä ’muuttamisessa’ me jäljittelemme kaavamaisen oppimisen luonnollista prosessia seuraavin tuloksin: me otamme ennakkoluulojen sitoman henkilön myötätunnon kavereita kohtaan, jotka ovat ok, ja liitämme ne nimitykseen ’gay’ joko heikentämällä tai lopulta korvaamalla hänen vihamielisyytensä tätä nimitystä kohtaan ja aiempi kaavamainen käsitys... ….Kun ’pusertamisessa’ päämääränä on osoittaa, että ennakkoluulojen sitoman henkilön ystävät hylkäävät tämän hänen ennakkoluulonsa vuoksi homoja kohtaan, niin ’muuttamisessa’ sitä vastoin päämääränä on osoittaa, että hänen omat kaverinsa ovat todellisuudessa hyvää pataa homojen kanssa. Kerran vielä: tavallisen ihmisen, joka luonnoltaan ja koulutukseltaan lähes poikkeuksetta tuntee (samaa), mitä hän näkee kavereidensa tuntevan, on hyvin vaikea olla vastaamatta tällä automaattisella reaktiolla riittävän laskelmoituun mainostukseen.”

Ja mitä tulee mainosten totuudellisuuteen, Kirk ja Madsen julistavat röyhkeästi (sivu 154):
”Sillä ei ole mitään merkitystä, että mainokset ovat valhetta. Ei meille, koska me käytämme niitä eettisesti hyvään tarkoitukseen, kielteisten stereotypioiden vastustamiseen, jotka ovat joka suhteessa yhtä paljon valheita ja hyvin paljon pahempia.”

Vastaukset


Vieras

#26459 Re: Homoagendasta luettua:

2013-12-29 15:18:01

#26458: - Homoagendasta luettua:

Hmmm, viimeistä kohtaa lukuunottamatta nuo toimintatavat ovat tulleet mieleeni ihan ilman, että mitään propagandaraamattua olen vilkaissutkaan. Ei kai tarvitse muuta kuin ajatella, kuinka ääliöitten ylläpitämää diskriminaatiokulttuuria voi vähentää normaalin väestön keskuudessa niin laajasti kuin lähipiirissäkin. Muutenkin on kyse normaalista markkinointistrategiasta, jossa vain paranoidi persoona voi nähdä jotain kaameaa.

Sivun 154 toteamusta en taas koe omakseni enkä luule sen innoittavan myöskään suomalaista kampanjointia homojen puolesta - pienessä maassa valheesta kiinni jääminen on kohtalokasta. Vain paranoidi persoona voi uskoa, että tämä opus olisi kaiken suomalaisen homojen puolesta kampanjoinnin takana. Kirjoittaja on joko tällainen persoona tai sitten hän tahallaan haluaa herättää tällaista paranoiaa väittämälla, että homoagenda perustuu tarkoitukselliseen valheeseen - ja valehdellen siis itse ko. opuksen sivun 154 ohjeitten mukaisesti.

Edit:

Sivun 154 kohdassa puhutaan kampanjan mainoskuvista, joissa pitää välttää stereotyyppisiä homohahmoja ja esittää heidät mahdollisimman "normaaleina" ja mahdollisesti kohdeyleisön ihannoimia henkilöitä ja rooleja muistuttavina. Tämä on valehtelua siinä samassa mielessä kuin automainos, jossa mies ajaa työmatkaansa Välimeren rantamaisemassa tai Alpeilla.