Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

sanojemme mukaan meidät tuomitaan

#24601 Välipala

11.11.2013 12:27

Ei tämä mikään sielujen leikkikenttä ole! Raamattu on totuus ja jos ei joku sen sanomaa kärsi kuunnella ja lukea, poistukoon adressista. Ei täällä ketään vaadita roikkumaan, jos ei henkilö itse sitä halua.

Turha on täällä myöskään kiukutella jostain perintörahoista. Jos henkilö kerran on ollut täysissä sielun ja ruumiinvoimissa, niin hän on saanut tehdä ihan mitä tahansa rahoillaan. On ihan tavallista uskovien keskuudessa, että annetaan almuja ja jopa kymmenyksiä esim. evankelioimistyöhön tai muuhun hyväntekeväisyyteen. En ole koskaan kuullut, että ketään olisi siihen pakotettu. Se on ihan täysin vapaaehtoista eikä summia ole määrätty.

Jos homo on uskova, tulee mieleen ensimmäisenä kysymys, onko hän tapakristitty vai elävässä uskossa oleva, joka on saanut Pyhän Hengen oppaakseen? Jos Hän on saanut Pyhän Hengen, tulee ristiriitatilanne. Pyhä Henki nimittäin pitää ihmisen tosi kaidalla tiellä ja opettaa, että homouden harjoittaminen on syntiä. Jokainen tekee valintansa itse, mitä tietä kulkee, onko se lavea, joka vie kadotukseen vai se tosi, tosi kapea, joka vie elämään. Jokainen myös päättää siitä itse, lopettaako päivänsä kesken matkan vai ei. Turha siitäkään on uskovia ihmisiä syyttää.

Piispat ja papit eivät taida kovin paljon välittää siitä, mitä paimennettaville kuuluu? Eivät ole tässäkään adressissa pahemmin näyttäytyneet. Ehkä heillä ei ole Pyhää Henkeä opastamassa, ovat eksyksissä itsekin ja pelkäävät oman leipätyönsä puolesta. Piiloudutaan armon ja suvaitsevaisuuden taakse.

Vastaukset


Vieras

#24602 Re: Välipala

2013-11-11 12:48:06

#24601: sanojemme mukaan meidät tuomitaan - Välipala

Ohhoh, uskis on täynnä pyhää vihaa...!!

Jos joku ei kärsi kuulla, kuinka joku toinen haluaa talloa kolmannen ihmisoikeuksia ja pelotella tätä, ei se liene syy täältä poistumiseen. Jos noilla tolkuttomuuksillaan muiden kimppuun hyökkää, on syytä kestää myös vastaiskutkin.

Vanhojen höperyyden rajamailla olevien ihmisten rahojen huijaaminen on ihan jotain muuta, kuin tuossa haluat kolehtiin verraten antaa ymmärtää. Valehtelu näkyykin olevan uskisten toinen luonto. Homo taas voi olla uskovainen, hän vain saattaa ymmärtää Raamatun ilmoituksen eri tavoin kuin te tiukkapipot, jotka haette sieltä vain perusteluja omille asenteillenne. Homous ei ole sen kummempi synti kuin ne lukemattomat, joihin te täälläkin joka päivä syyllistytte - ja ihan ilman synnintuntoakin vielä!!

"Jokainen myös päättää siitä itse, lopettaako päivänsä kesken matkan vai ei. Turha siitäkään on uskovia ihmisiä syyttää."

Jos kerrot opetuksiisi uskovalle homolle, että hänen on ehdottomasti eheydyttävä pelastuakseen. Kun sitten näin ei käykään, koska niin ei oikeasti edes voi loppupeleissä käydä, jätätte hänet käytännössä täysin heitteille ja äärimmäiseen ahdistukseen. Siihen sitten toteat, että omapa oli asiansa... Voi tätä uskovaisten lähimmäisenrakkautta, mistä suurempaa voisikaan löytää!!!!

"Piiloudutaan armon ja suvaitsevaisuuden taakse."

Armo ja suvaitsevaisuus (erilaisten ja syrjittyjen rakastaminen ja armollisuus heitä kohtaan) ovat kyllä Jeesuksen opetuksen peruspilareita. Teiltä uskiksilta ne ovat tosiaan totaalisesti hukassa.


Vieras

#24606 Re: Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto1

2013-11-11 13:09:10

#24601:

Näin on. Näyttää siltä, että homot/lespot täällä ovat enimmäkseen hyökkääjinä ja vihaavat kristittyjä/uskovaisia ja ovat Jumalan Sanaa vastaan. (Luultavasti johtuu siitä heidän kansalaisaloitteestaan kääntää asiat toisinpäin). Oikeastaa ne sotivat silloin itse Kaikkivaltiasta Jumalaa vastaan, myös kohdistavat vihansa tavallisia ihmisiä kohtaan. Syyttömiä me täällä olemme heidän "valintatilaansa". Totta kuten sanoit, niin monet papit ja piispat pelkäävät leipätyönsä puolesta ja ovat hiljaa.