Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Herra avaa silmämme näkemään!

#24358 Re:

08.11.2013 11:59

#24352: -

Niin Jeesus taas puhui heille sanoen: "Minä olen maailman valkeus; joka minua seuraa, se ei pimeydessä vaella, vaan hänellä on oleva elämän valkeus".

 

Kiitos Sanasta ja niin totta on tuo sana! Näyttää jotkut ammentavan omasta pimeydestäänkin tälle foorumille aivan kiitettävästi, ehkäpä saavat hetkellistä tyydytystä ja balsamia sisäiseen tyhjyyteensä. Vaikea uskoa että aikuiset ihmiset syllistyisivät tuollaiseen, mutta "aatteen" sokaisemille on näemmä kaikki mahdollista.

Vastaukset


Vieras

#24359 Re: Re:

2013-11-08 12:07:30

#24358: Herra avaa silmämme näkemään! - Re:

Amen! Tässä ole hyvä, käännän toisenkin posken kristilliselle rakkaudelle.


Vieras

#24363 Re: Re:

2013-11-08 12:57:40

#24358: Herra avaa silmämme näkemään! - Re: Näyttää jotkut ammentavan omasta pimeydestäänkin tälle foorumille aivan kiitettävästi, ehkäpä saavat hetkellistä tyydytystä ja balsamia sisäiseen tyhjyyteensä. Vaikea uskoa että aikuiset ihmiset syllistyisivät tuollaiseen, mutta "aatteen" sokaisemille on näemmä kaikki mahdollista.

 

 

Ajatella, että aikuiset ihmiset kristillisessä uskonkiihkossaan yrittävät sekaantua eduskunnan asiana olevan siviiliavioliittolainsäädännön uudistamiseen. Kai se tuo jonkinlaista balsamointia ja kristallikruunun heidän harveneville kutreilleen.