Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Jeesuksen oma

#23899 Re: Re: Päähöynäyttäjä kovatuloisin

02.11.2013 22:13

#23897: - Re: Päähöynäyttäjä kovatuloisin

Sillä Raamattu sanoo: ”Et saa sitoa viljaa puivan sonnin suuta” ja: ”Työmies on palkkansa arvoinen." (1. Tim. 5:18)

Leo ja Pirkko ovat yksityisyrittäjiä ja työllistävät satoja ihmisiä. He myös myyvät runsaasti kirjojaan, kasettejaan ja levyjään. Tietysti he ottavat vastaan myös vapaaehtoisia lahjoituksia. On siis täysin kohtuullista, että nämä hyväntekijät saavat vaivoistaan soveliaan palkan.

 

 

Vastaukset


Vieras

#23901 Re: Re: Re: Päähöynäyttäjä kovatuloisin

2013-11-02 22:16:44

#23899: Jeesuksen oma - Re: Re: Päähöynäyttäjä kovatuloisin

Niinpä. Seli seli! Itse kylpevät rahoissa.


Vieras

#23902 Re: Re: Re: Päähöynäyttäjä kovatuloisin

2013-11-02 22:21:01

#23899: Jeesuksen oma - Re: Re: Päähöynäyttäjä kovatuloisin

Kyllä varmaan työllistävät! Näitä netin ihmeparannuksia ja Ahvion salaliittoteoriaa. En ihmettele yhtään.

Ihan totta ihmettelen oletko lukenut isoa kirjaa ollenkaan?

Mitäs siellä sanotaan tuollaisista ihmisistä?


Vieras

#23903 Re: Re: Re: Päähöynäyttäjä kovatuloisin

2013-11-02 22:24:18

#23899: Jeesuksen oma - Re: Re: Päähöynäyttäjä kovatuloisin

Leo ja Pirkko ovat yksityisyrittäjiä ja työllistävät satoja ihmisiä. He myös myyvät runsaasti kirjojaan, kasettejaan ja levyjään. Tietysti he ottavat vastaan myös vapaaehtoisia lahjoituksia. On siis täysin kohtuullista, että nämä hyväntekijät saavat vaivoistaan soveliaan palkan.

 

Työllistävät satoja ihmisiä? Tuskinpa. Ennemminkin he käyttävät hyväkseen vapaaehtoisten työpanoksia. Rihkaman myyskentely ja köyhien ihmisten lahjoittamien rahojen kahmiminen kuulostavat todella moraalittomilta.

Signal

#23937 Re: Re: Re: Päähöynäyttäjä kovatuloisin

2013-11-03 08:13:51

#23899: Jeesuksen oma - Re: Re: Päähöynäyttäjä kovatuloisin

Jes.55:2 "Miksi annatte rahan siitä, mikä ei ole leipää, ja työnne ansion siitä, mikä ei ravitse? Kuulkaa minua, niin saatte syödä hyvää, ja teidän sielunne virvoittuu lihavuuden ääressä."

Hes:34:19 "Ja onko minun lampaitteni oltava laitumella siinä, mitä jalkanne ovat tallanneet, ja juotava sitä, mitä jalkanne ovat hämmentäneet?"