Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#23368 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Norjasta

28.10.2013 16:55

#23364: Jeesuksen oma - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Norjasta

 

No samalla tavalla kait me ihmiset tässä kohdin kaikin pienimpiä olemme ja tomu-olemuksemme tunnistamme kun joudumme läheisten kuoleman eteen.  Se kaikki voimakkaimmin muuttaa todellisuuskäsitystämmekin täällä ja hiljentää.  

Kyllä niitä kirkonpenkkejä on itsekkin tullut turhautumisen vuoksi hinkattua,  käännelltyä ja väänneltyä ihtiään siinä odotellessa sitä " elävää" sanaa.  Tiedän täysin mistä puhut.   Ja kyllä  meillä edessäpäin on asioita,  Jumala yksin tietää.  Siitähän se suru on,  että totuus on vääryyden vallassa.  

Tuo oli upea lause: Sitten Pyhä Henki vain  ilmestyi hienovaraisesti elämääni.  Se on juuri sitä mielestäni ,  mikä on arvokkainta kerrottavaa,  sinun ainutlaatuisessa elämässäsi.   Ja jatketaan rakkaan isänmaan muistamista rukouksessa ja kaikin muinkin tavoin!   Kiitos ajatuksistasi!


Vastaukset

Jeesuksen oma, se edellinen

#23408 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Norjasta

2013-10-29 05:33:31

#23368: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Norjasta

Kaunis kiitos myös sinulle ajatuksistasi! Osaat kirjoittaa niin hienosti asioista.  Kiitos hengellisestä tuesta. Se vahvistaa sitä, mitä olen yrittänyt kertoa.

Olen ajatellut asiaa aamun aikana - olen oikeastaan kertonut sen kaiken tärkeän, mitä minulla on kerrottavaa.  Ei ole mitään lisättävää eikä poisotettavaa.  Eilen minulle toivotettiin "pitkiä" tästä laatikosta, joten ajattelin lopettaa "häiriköinnin" tähän.  Ehkäpä näistä minun sepustuksistani on edes jotain hyötyä jollekin.

Runsasta siunausta sinulle ja myös muillekin!

 

Jesaja 55:6

Etsikää Herraa, kun hänet vielä voi löytää,

huutakaa häntä avuksi, kun Hän on lähellä.