Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Messias tulee, oletko hereillä?

#22876 Re: Re: TV 7:stä

22.10.2013 23:15

#22850: - Re: TV 7:stä

Jos ihmisellä on Jumalasuhde kunnossa - tarkoitan ihan elävää suhdetta Jumalaan Pyhän Hengen kautta - hänellä on Kristuksen rauha eikä hänellä ole mitään pelättävää, koska Herra pitää huolen omistaan, vaikka maailmassa olisi menossa minkälaisia myllerryksiä.

Itse tunnen henkilökohtaisesti tuskaa muiden ihmisten puolesta. Elämänmeno on kuin "Villissä Lännessä".  Eletään niinkuin Jumalaa, Taivasta ja Helvettiä ei olisi olemassakaan.  Kuolema sysätään syrjään niin kauan, kunnes se sattuu jonkun läheisen ihmisen kohdalle.

Itselläni on läheinen suhde Elävään Jumalaan.  Tiedän, että Hän on olemassa, samoin Taivas ja Helvetti.  Messiaan tulo omilleen on myös totta! Se on edessä!

Hyvät ihmiset - lukekaa esim. Dr Owuorin profetia seurakunnan ylöstempauksesta.  Siitä selviää monia asioita. Tutkikaa Raamattua.

Vastaukset

PMMP-fani

#22877 Re: Re: Re: TV 7:stä

2013-10-22 23:33:59

#22876: Messias tulee, oletko hereillä? - Re: Re: TV 7:stä 

"Jeesus,Jeesus ei tuu  ;ootko valmis?"...

Vieras

#22881 Re: Re: Re: TV 7:stä

2013-10-23 09:07:56

" Jos ihmisellä on Jumalasuhde kunnossa - tarkoitan ihan elävää suhdetta Jumalaan Pyhän Hengen kautta - hänellä on Kristuksen rauha eikä hänellä ole mitään pelättävää, koska Herra pitää huolen omistaan, vaikka maailmassa olisi menossa minkälaisia myllerryksiä."

Minkälaisesta otannasta puhumme kun kirjoitat noin? Jumalsuhde on miljoonien mielestä kunnossa vaikka uskovat muihin uskoihin. Ja monet kypsät ihmiset pystyvät kyllä ottamaan etäisyyttä asioihin ja luottavat tarkoitukseen. Silloin ei tarvitse kummemin stressata.

"Itse tunnen henkilökohtaisesti tuskaa muiden ihmisten puolesta. Elämänmeno on kuin "Villissä Lännessä".

Jos kerran jumalsuhteesi on kunnossa, luulisi tämän tuskan olevan tarpeeton.

"Eletään niinkuin Jumalaa, Taivasta ja Helvettiä ei olisi olemassakaan."

No mutta jos näitä ei olekaan olemassa perinteisessä muodoss`? Entä jos taivas ja helvetti ovatkin pään sisällä? Entä jos jotakin erityistä aikaa ja paikaa ei olekaan olemassa? Entä jos Jumala ei olekaan partaleukainen ihmishahmo?

Hyvät ihmiset lukekaa kaikkea tasavertaisesti tai älkää lukeko mitään.

Signal

#22882 Re: Re: Re: TV 7:stä

2013-10-23 11:46:17

Vai tempaus muka nyt tulossa... Vielä ei ole sen aika, nyt on tämän muun aika.

Jer.14:14 Mutta Herra sanoi minulle: "Valhetta ennustavat profeetat minun nimessäni; minä en ole lähettänyt heitä, en käskenyt heitä enkä puhunut heille. Valhenäkyjä, turhia ennustuksia ja oman sydämensä petosta he ennustavat teille.

Jer.29:8 Sillä näin sanoo Herra Sebaot, Israelin Jumala: Älkää antako profeettainne, joita on keskuudessanne, ja tietäjäinne pettää itseänne, älkääkä totelko unianne, joita te uneksutte. Jer.29:9 Sillä valhetta he ennustavat teille minun nimessäni; minä en ole lähettänyt heitä, sanoo Herra.