Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#20924 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

19.09.2013 17:55

#20923: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 

Et varmasti mutta olet yksi sinnikäs ihon alle yrittäjä. Eikö uskosi perusta ole kristinuskonto?

Vastaukset


Vieras

#20926 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2013-09-19 18:16:27

#20924: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Sanoisin kristinusko. Onks se nyt sitten niin paha jos näistä keskustelee. Minä kun olen sitä mieltä, että ei-uskova on tehnyt erreyksen valinnoissaan. Siksi näistä keskustellaan, ei siis pelottelumielessä ollenkaan haluta olla liikkeellä. Sielunvihollinen kääntää asian pelottelemiseksi. Uskis, jos on terveellä asenteella, lähtee ilman muuta rakkaudellisesta lähtöasetelmasta. Mutta ei se ole rakkautta jos unohdan Jumalan antamat käskyt ja Raamatun sanoman.

Siis, siksi kirjoitellaan, että ihmiset ajattelisivat asioita ja päätyvät, mihin itse he haluavat päätyä.