KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Sanna K
Vieras

#1967 Kysymykseni hallitukselle.. vastausta odotellessa

17.04.2011 11:16

Tässä tämän aamuinen viestini hallitukselle:

 

Hei

Harkitsen tässä nyt ensikotitoiminnan lopettamista mutta yhden asian haluan varmistaa vielä ensin. Onko hallituksen linjaus nyt tämä että näitä kaikkein hädänalaisimpia kissoja ei enää loukuteta ja oteta talteen (vaikkakin sitten lopetettaviksi jos ovat liian villiintyneitä tai sairaita). Kotikissoja kun auttavat muutkin tahot ja KKY:llä on näiden hoitamiseen tarpeeksi ensikoteja ja muitakin resursseja. Jos KKY ei ota enää talteen yllämainitsemiani kissoja niin silloin katson että panostani tarvitaan enemmän niissä yhdistyksissä joissa näitä kissoja autetaan.

Ja pyydän että kysymykseen vastataan selkeästi kyllä tai ei. Perusteluita saa toki laittaa mutta vastauksen kera (useammin kuin kerran olen niiltä nykyisen hallituksen jäseniltä joiden kanssa olen meilejä vaihtanut saanut ympäripyöreitä vastauksia, vastauksia ohi aiheen tai en vastausta ollenkaan)

Tämän vastauksen jälkeen ilmoitan sitten eroanko ensikotitoiminnasta vai en. Yksi ensikotikissa minulla tällä hetkellä on ja sen hoidan joka tapauksessa kunnialla loppuun.

Vastaukset

Jaana Vuorenpää
Vieras

#1971 Re: Kysymykseni hallitukselle.. vastausta odotellessa

2011-04-17 13:41:53

#1967: Sanna K - Kysymykseni hallitukselle.. vastausta odotellessa 

 Niin, minä päätin jo erota ensikotitoiminnasta eilen, sillä en usko tilanteen KKY:ssä enää parantuvan millään tavoin. Se on todella sääli! Hallitus ei nauti luottamustani ja ylipäätään koko yhdistyksen linjaus on aivan hukkatiellä! Ensikoteja ei arvosteta, ihmisiä kiusataan ja ahdistellaan, sekä ennen kaikkea kissoista ei tunnu olevan väliä, koska ne kipeimmin apua tarvitsevat  pystytään hylkäämään ulos!

Haluan auttaa kissoja, mutta täytyy tehdä sitä sitten muualla, jossa kissojen hyvinvointi on ykkössijalla.