KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Aikoihin on eletty
Vieras

#1709 Re: Re: neuvotteluasetelma

29.03.2011 23:28

#1700: - Re: neuvotteluasetelma

Miten selität vanhan puheenjohtajan uudelleen valinnan, ellei hänellä ole kannattajia?

Entä mitä sanot näihin Opposition, Pesun, sekä Kokiksen jäsenten läsnäoloon KKY:n kokouksessa?

Näissähän on mukana Pesun, sekä Kokiksen hallituksen jäseniä valtakirjalla mukana olleita.

Juuri v.2006 kokouksessa nämä uudistusmieliset jäsenet erosivat KKY:stä. Silloin he osasivat tehdä kaiken paremmin näitä vanhoja KKY:n jäseniä.

Onko nyt ymmärrettävä heidän rahapulansa takia tultiin kaatamaan vuosia hyvin toiminutta KKY:Tä.Heillä ei todellakaan ole mitään tekemistä KKY:ssä. Itse he ovat aikoinaan eronneet siitä.

 

Vastaukset

Sniff
Vieras

#1710 Re: Re: Re: neuvotteluasetelma

2011-03-29 23:59:33

#1709: Aikoihin on eletty - Re: Re: neuvotteluasetelma

Opposition agenda ei ole selvinnyt ainakaan minulle. Ymmärrän vain sen, että villikissat ja puolivillit pitäisi sen mukaan  loukuttaa ja ottaa samalla ne riskit, että villit eivät kesyynnykään ja ne mahdollisesti tuovat kissatauteja. On myös mahdollisuus, että puolivilli kissa voi olla tauditon ja että sille löytyy koti.

Kissat ja järjestöpolitiikka pitää erottaa toisistaan eikä sekottaa näitä kahta tärkeää asiaa populistisesti keskenään. Hallitukselle työrauha ja jäsenkeskustelu pitää olla muutakin kuin tätä parjaamista ja panettelua, jonka arvioimiseen suurimmalla osalla jäsenistöstä ei ole tarpeeksi tarvittavaa taustatietoa. Yleisönpalstakirjoitukset kuriin, koska kukin jäsenistä edustaa omaa KKY:ä eikä oman yhdistyksen julkinen parjaaminen sovi jäsenelle. Jos jäsen haluaa muutosta, se toimikoon sille kuuluvalla tavalla yhdistyksen sisäisesti.

PP ja muut henkilökohtaisesti loukatut henkilöt - loukkaus on kenties yhtä jäsentä kohtaan tehty, mutta ei jäsenistöön kohdistuva. Loukatun pitää silti tuntea lainsäädäntö ennen kuin julkisesti tämmöisillä foorumeilla alkaa parjata, uhkailla ja ennustaa tuomioita. Minä en ainakaan tämän saadun tiedotuksen perusteella näe, että yksittäisiä jäseniä olisi henkilökohtaisesti loukattu.

 


Vieras

#1717 Re: Re: Re: neuvotteluasetelma

2011-03-30 10:51:33

#1709: Aikoihin on eletty - Re: Re: neuvotteluasetelma 

 Kyllähän kannattajia saa niistä tossukoista jotka ei viitsi ottaa asioista selvää, kuuntelee vain yhtä osapuolta. Kuinkahan moni näistä oli ensikoteja tai muuten toiminnan ytimessä? Paria lipaskeräysreissua ei voi kovin aktiiviseksi toiminnaksi laskea. Ja toki kannattajia oli kun hallituksella oli kaikki keinot käytössä jäsenistön tavoittamiseksi ja oman näkemyksen kertomiseksi, oppositiolla ei.

Miten Pesu ja Kokis tähän liittyy?

Meillä ei ole rahapulaa, kissoilla on. Rahaa halutaan säätiöidä, muttei käyttää kissoihin nytkään. Kummallista logiikkaa. Emmehän me itsellemme niitä rahoja saa vai onko nykyisellä hallituksella käytäntö, että rahat saa omaan käyttöön? Kun kerta pelätään, että ne viedään.

Valtakirjalla
Vieras

#1722 Re: Re: Re: neuvotteluasetelma

2011-03-30 15:40:56

#1709: Aikoihin on eletty - Re: Re: neuvotteluasetelma 

 

"Entä mitä sanot näihin Opposition, Pesun, sekä Kokiksen jäsenten läsnäoloon KKY:n kokouksessa?

Näissähän on mukana Pesun, sekä Kokiksen hallituksen jäseniä valtakirjalla mukana olleita.

Juuri v.2006 kokouksessa nämä uudistusmieliset jäsenet erosivat KKY:stä. Silloin he osasivat tehdä kaiken paremmin näitä vanhoja KKY:n jäseniä.

Onko nyt ymmärrettävä heidän rahapulansa takia tultiin kaatamaan vuosia hyvin toiminutta KKY:Tä.Heillä ei todellakaan ole mitään tekemistä KKY:ssä. Itse he ovat aikoinaan eronneet siitä."

 

Itse olen em. yhdistysten jäsen ja olin paikalla valtakirjalla. Ei ollut todellakaan tarkoitus kaataa KKY:tä, vaan nimenomaan saada se toimimaan vihdoinkin kissojen eduksi. Valitettavasti siinä ei onnistuttu vieläkään. 

Minulla ei ole sen enempää rahapulaa, kuin käsittääkseni ei em. yhdistyksilläkään. Jos olisi, niin silloinhan nimenomaan olisimme äänestäneet säätiöittämisen puolesta ja anoisimme sieltä vaivalla kerättyjä KKY:n varoja.

Rahoista oikeastaan totean vain sen, että valtakirjalla kokouksen seuraaminen tuli edullisemmaksi, kuin teatterilippu johonkin komediaan.

KKY:n ongelma ei ole linjaus pelastettavista kissoista. Yhdistys on toiminut yli 30v ja edelleen on aivan lapsen kengissä mm. valistustoiminnassa, toiminnan yhtenäisyydessä ja omien toimijoitten arvostamisessa ja yhteistyössä virallisten eläinsuojeluyhdistysten ja löytöeläinkotien kanssa.

Edelleenkään en liity KKY:hyn ja äänestän jatkossakin valtakirjalla, jos pyydetään.


Vieras

#1726 Re: Re: Re: neuvotteluasetelma

2011-03-30 19:32:34

#1709: Aikoihin on eletty - Re: Re: neuvotteluasetelma

Vanha puheenjohtaja ei olisi tullut valituksi jos jäseniä yhdistykseen olis otettu entiseen malliin, niin olis jäänyt kun eno veneestä :) Piti pelata varman päälle kun alkoi olla todellinen pelko siitä ettei tulisikaan uudelleen valituksi ja siksi piti estää uudet  jäsenet yhdistyksestä 1.4 asti.. OOTTEKO NIIN HÖLMÖJÄ ETTETTE NÄE MIKSI TÄMÄ PÄÄTÖS TEHTIIN!?!?

Onko jossain sanottu että jos kuuluu KKY,n niin ei saa kuulua mihinkään muuhun yhdistykseen????

Ja nämä edellä mainitsemasi yhdistykset pitäisi olla teidän yhteistyökumppaneita!?!?!? Mitähän noissa yhdistyksissä mahdetaankaan ajatella tästä kommentista!?!? Ei varmaan tarvitse ajatella, eikä edes suunnitella minkäänlaista yhteistyötä näitten yhdistysten kanssa!?!?

KKY;n johdon on ihan turha kuvitella olevansa jotenkin muita vastaavia yhdistyksiä  parempi ja kuuluvansa johonkin yhdistysten eliittiin. Kaikki teidän kommenttinne ja ne seikat mitkä niistä tulevat esille tiputtavat yhdistystä "topten-listalla" listalla kohti pohjalukemia, ellei se jo ole siellä.

Tuo viimeinen lause kyllä paljastaa hyvin paljon....ja hyvin arveluttavia vaikuttimia...herättää myös monenlaisia epäilyjä

sukankutoja
Vieras

#1743 Re: Re: Re: neuvotteluasetelma

2011-03-31 02:40:53

#1709: Aikoihin on eletty - Re: Re: neuvotteluasetelma 

 Aikoihin on eletty myös tämä sinun kommenttisi! Kiitos, sain tästä parhaimmat naurut tälle päivälle! ;D

Jokaisella on oikeus olla niin monen yhdistyksen jäsen kuin haluaa ja olla mukana kokouksissa, jos sinne on valtuudet.