KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Vieras

/ #1726 Re: Re: Re: neuvotteluasetelma

30.03.2011 19:32

#1709: Aikoihin on eletty - Re: Re: neuvotteluasetelma

Vanha puheenjohtaja ei olisi tullut valituksi jos jäseniä yhdistykseen olis otettu entiseen malliin, niin olis jäänyt kun eno veneestä :) Piti pelata varman päälle kun alkoi olla todellinen pelko siitä ettei tulisikaan uudelleen valituksi ja siksi piti estää uudet  jäsenet yhdistyksestä 1.4 asti.. OOTTEKO NIIN HÖLMÖJÄ ETTETTE NÄE MIKSI TÄMÄ PÄÄTÖS TEHTIIN!?!?

Onko jossain sanottu että jos kuuluu KKY,n niin ei saa kuulua mihinkään muuhun yhdistykseen????

Ja nämä edellä mainitsemasi yhdistykset pitäisi olla teidän yhteistyökumppaneita!?!?!? Mitähän noissa yhdistyksissä mahdetaankaan ajatella tästä kommentista!?!? Ei varmaan tarvitse ajatella, eikä edes suunnitella minkäänlaista yhteistyötä näitten yhdistysten kanssa!?!?

KKY;n johdon on ihan turha kuvitella olevansa jotenkin muita vastaavia yhdistyksiä  parempi ja kuuluvansa johonkin yhdistysten eliittiin. Kaikki teidän kommenttinne ja ne seikat mitkä niistä tulevat esille tiputtavat yhdistystä "topten-listalla" listalla kohti pohjalukemia, ellei se jo ole siellä.

Tuo viimeinen lause kyllä paljastaa hyvin paljon....ja hyvin arveluttavia vaikuttimia...herättää myös monenlaisia epäilyjä