KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Sniff
Vieras

/ #1710 Re: Re: Re: neuvotteluasetelma

29.03.2011 23:59

#1709: Aikoihin on eletty - Re: Re: neuvotteluasetelma

Opposition agenda ei ole selvinnyt ainakaan minulle. Ymmärrän vain sen, että villikissat ja puolivillit pitäisi sen mukaan  loukuttaa ja ottaa samalla ne riskit, että villit eivät kesyynnykään ja ne mahdollisesti tuovat kissatauteja. On myös mahdollisuus, että puolivilli kissa voi olla tauditon ja että sille löytyy koti.

Kissat ja järjestöpolitiikka pitää erottaa toisistaan eikä sekottaa näitä kahta tärkeää asiaa populistisesti keskenään. Hallitukselle työrauha ja jäsenkeskustelu pitää olla muutakin kuin tätä parjaamista ja panettelua, jonka arvioimiseen suurimmalla osalla jäsenistöstä ei ole tarpeeksi tarvittavaa taustatietoa. Yleisönpalstakirjoitukset kuriin, koska kukin jäsenistä edustaa omaa KKY:ä eikä oman yhdistyksen julkinen parjaaminen sovi jäsenelle. Jos jäsen haluaa muutosta, se toimikoon sille kuuluvalla tavalla yhdistyksen sisäisesti.

PP ja muut henkilökohtaisesti loukatut henkilöt - loukkaus on kenties yhtä jäsentä kohtaan tehty, mutta ei jäsenistöön kohdistuva. Loukatun pitää silti tuntea lainsäädäntö ennen kuin julkisesti tämmöisillä foorumeilla alkaa parjata, uhkailla ja ennustaa tuomioita. Minä en ainakaan tämän saadun tiedotuksen perusteella näe, että yksittäisiä jäseniä olisi henkilökohtaisesti loukattu.