Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Vieras

#15570 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fundisuskova ja suomalaisuus huono yhdistelmä

14.06.2013 07:59

#15569: p. - Re: Re: Re: Re: Re: Fundisuskova ja suomalaisuus huono yhdistelmä

Samaa mieltä p.:n kanssa, Fundis kirjoittaa muodollisen sopuisasti. Se, että hän tämän palstan kontekstissa ilmoittaa Raamatun olevan Jumalan ilmoitusta sanasta sanaan, saa hänen repliikkinsä tukemaan muiden sillä sanalla homoja mätkivien riehuntaa.

Vastaukset

rakasko siellä puolustelee?

#15573 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fundisuskova ja suomalaisuus huono yhdistelmä

2013-06-14 08:23:22

#15570: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fundisuskova ja suomalaisuus huono yhdistelmä

Jaa jaa olkoon se sitten niin. Mikäs minä olen sanomaan kellekään mikä on sopuisaa kellekin. Jos joku tykkää raipaniskuista ja jatkuvasta syyttelystä niin mikäs siinä. Jaksan vain epäillä moniko on teidän sanaanne pyytänyt kuulla. Se kaiketi tässä on asian ydin. Olette ilmaisseet kantanne asiaan. Sen jankuttaminen ei kuitenkaan tee teitä vähemmän syntisiksi. Tulee sellainen kuva että puhdistatte omaa pahaa oloanne pahoittamalla toisten mielen, jatkuvasti. Riehunta on suora peilikuva siitä mitä itse antaa. Absurdia tässä hommassa on sekin että siinä missä lokeroitte porukat vähemmistöksi, olette itse sitä samaa. Se teidät kohta erottaa on se että tämä kyseinen parjattu vähemmistö on kasvamassa ja te vähenemässä. Usein uskovaistenkin sisällä kamppailee ego eikä suinkaan rakkaus. Minkäköhän vuoksi haluatte sulkea itsenne elämältä.