Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

p.

#15119 Re: Re: Re:

07.06.2013 11:48

#15110: - Re: Re:

Kiitos vinkistä,  olen niin kehno tieotokonelainen,  että piti ottaa selvää ensin miten saan vanhan rimpsun pois k.merkeistä. Jäin vammani takia aikoinaan pois koko tietokonebuumista. Siksi olen ihan alkeissa tässä vieläkin.  muttei sen mitään. Tiedätkös konstia kuinka saa tuon #12345- linkin.  Oisko vaikea selittää?

Vastaukset

veryxyl
Vieras

#15130 Re: Re: Re: Re:

2013-06-07 12:21:35

#15119: p. - Re: Re: Re:

Mie olen laittanut koko sivun, jossa kiinnostava asia on. Kirjanmerkin laittamisen tiedät; hiiren oikeanpuoleista tyhjässä kohdassa  painaen ja avautuvasta valikosta: lisää kirjanmerkkeihin. Siellä sitten valitaan avainsana-pysyy k.merkit jotensakin järjestyksessä. Sivun voi merkitä tunnistettavalla tavalla, jos samasta lähteestä tulee useampia.

Kokeilin tuon viiterimpsun k.merkkeihin laittamisen, toimii samalla tavalla hiiren oikeanpuoleisella napilla, tarvii vain laittaa sen numeron päälle, että se aktivoituu, silloin menee numerorimpsuna. Kokeile ja kerro onnistuitko?

Mie menetin kaikki kirjanmerkit, kun jouduin asentamaan koneen uudelleen, no siitä tulikin parempi. Sain kielenkin vaihdettua vistalizatorilla.