Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

ei kandee alkaa tota

#14980 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Helsinki Pride 2012 -siis jo vanha juttu...

04.06.2013 18:44

#14967: fundis - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Helsinki Pride 2012 -siis jo vanha juttu...

Aivan niinkuin joku totesi tässä välissä, asiat riitelevät. Minun arvoni tulevat suoraan Raamatusta ja toistaiseksi minulla on vielä oikeus ne 'sanoa ääneen' ja varsinkin sivustolla, joka puolustaa minun arvojani. En tule tyrkyttämään arvojani jonnekin ranneliike.netin keskustelupalstalle

Kuinka sää nyt tuollaiseen johtopäätökseen tulit? Tämä sivusto ei puolusta raamatun arvoja vaan keskusteluttaa avioliiton arvoja. Vaikka sinun arvosi, tänään, tulevat raamatusta ei tee sinua yksinoikeutetuksi näille sivustoille sillä tämä ei ole uskonnon keskusteluryhmä ja löytyy muitakin uskontoja jotka puoltavat asiaa kuin raamatun seuraajat. Sinällään tämä ei myöskään ole sinun poliittinen sivustosi eikä sinun historian sivustosi eikä siten kommenttisi välttämättä liity sivuston arvoihin. Et sää kuule istu sen korkeammalla portaal kuin kukkaan muukaan. Teil on varmasti tosi hupaisaa siellä kotona kun kilpaa mairittelette näitä jumalattomia näilläkin sivustoilla.

Vastaukset

fundis

#14986 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Helsinki Pride 2012 -siis jo vanha juttu..

2013-06-05 04:29:27

#14980: ei kandee alkaa tota - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Helsinki Pride 2012 -siis jo vanha juttu...

Tämän sivuston agenda on avioliiton nykyisen määritelmän puolustaminen, yksi mies+yksi nainen.

Mielelläni näkisin sen Raamatun paikan, jos sellainen löytyy, jossa puolustetaan jotain muuta mallia. Nyt eivät kelpaa Vanhan Testamentin kirjoitukset, koska elämme uuden liiton aikaa.

Olenko minä kieltänyt muita tulemasta tälle sivustolle? En varmasti! Tämä ei ole uskonnon keskusteluryhmä, mutta joillakin ihmisillä kaikki arvot löytyvät Raamatusta ja siksi ne opit tulevat väkisin mukaan tähän keskusteluun. Tämä ei myöskään ole poliittinen sivusto eikä historian sivusto, mutta jostain syystä nämäkin aiheet tulevat keskusteluun silloin kun puhutaan ihmiskunnan kehittymisestä/taantumisesta, enkä ole ainoa, joka niihin viittaa.

En kuvittele istuvani millään portaalla, ihan olen samassa rivissä kuin muutkin syntiset Jumalani edessä.