Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

fundis

#14967 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Helsinki Pride 2012 -siis jo vanha juttu...

04.06.2013 15:25

#14961: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Helsinki Pride 2012 -siis jo vanha juttu...

Juuri tällaista turhaa, ilkeämielistä piikittelya en harrasta.

Aivan niinkuin joku totesi tässä välissä, asiat riitelevät. Minun arvoni tulevat suoraan Raamatusta ja toistaiseksi minulla on vielä oikeus ne 'sanoa ääneen' ja varsinkin sivustolla, joka puolustaa minun arvojani. En tule tyrkyttämään arvojani jonnekin ranneliike.netin keskustelupalstalle

Arvelen kyllä, että joku päivä tilanne voi olla toinen; Raamatun tekstien siteeraaminen ääneen kielletään.

Milloinkahan porukka haluaa vaihtaa Suomen lipun symbolin toiseksi?

Vastaukset

ei kandee alkaa tota

#14980 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Helsinki Pride 2012 -siis jo vanha juttu...

2013-06-04 18:44:20

#14967: fundis - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Helsinki Pride 2012 -siis jo vanha juttu...

Aivan niinkuin joku totesi tässä välissä, asiat riitelevät. Minun arvoni tulevat suoraan Raamatusta ja toistaiseksi minulla on vielä oikeus ne 'sanoa ääneen' ja varsinkin sivustolla, joka puolustaa minun arvojani. En tule tyrkyttämään arvojani jonnekin ranneliike.netin keskustelupalstalle

Kuinka sää nyt tuollaiseen johtopäätökseen tulit? Tämä sivusto ei puolusta raamatun arvoja vaan keskusteluttaa avioliiton arvoja. Vaikka sinun arvosi, tänään, tulevat raamatusta ei tee sinua yksinoikeutetuksi näille sivustoille sillä tämä ei ole uskonnon keskusteluryhmä ja löytyy muitakin uskontoja jotka puoltavat asiaa kuin raamatun seuraajat. Sinällään tämä ei myöskään ole sinun poliittinen sivustosi eikä sinun historian sivustosi eikä siten kommenttisi välttämättä liity sivuston arvoihin. Et sää kuule istu sen korkeammalla portaal kuin kukkaan muukaan. Teil on varmasti tosi hupaisaa siellä kotona kun kilpaa mairittelette näitä jumalattomia näilläkin sivustoilla.

Vieras

#14982 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Helsinki Pride 2012 -siis jo vanha juttu...

2013-06-04 19:32:35

ei ole kaikkien syy kun sai donkkuun

#14983 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Helsinki Pride 2012 -siis jo vanha juttu...

2013-06-04 19:46:42

#14967: fundis - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Helsinki Pride 2012 -siis jo vanha juttu... En tule tyrkyttämään arvojani jonnekin ranneliike.netin keskustelupalstalle

Ai sä käyt sielläkin kirjoittelemassa. Ehkä ne homot taitaa siltikin pikkasen kiinnostaa. Vai mitä? Niinhän se menee, joku henkilökohtainen syy saa ihmisen mustavalkoiseksi, näennäisesti. En edes tiennyt tollasesta kanavasta. Meenkin vähän tutkimaan tilannetta. Ymmärrän tavallaan että vastavoima pitää nopsaa keksiä kun joku on horjuttanut elämää.