Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Vieras

#14961 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Helsinki Pride 2012 -siis jo vanha juttu...

04.06.2013 13:53

#14959: fundis - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Helsinki Pride 2012 -siis jo vanha juttu...

Harmin paikka, on fundiksella hieman alkanut dementian oireita vai mahtaako olla hieman taipuvaisuutta kaksijakoisuuteen. Tuota kirjoitusten kavalkaadia kun selailee niin kyllä piikittely on monessa kohtaan vähättelyä, niin on sanan säilä heilunut. Eikä siinä voi parhaalla tahdollakaan kehua keskusteluksi. Nyt on ilmeisesti kauniina kesäpäivänä tullut tupla-annos vitamiineja kun niin sopuisasti haastelet.

Vastaukset

Vieras

#14963 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Helsinki Pride 2012 -siis jo vanha juttu...

2013-06-04 14:31:40

#14961: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Helsinki Pride 2012 -siis jo vanha juttu...

Tietääkseni ei ole olemassa täydellistä ihmistä. Tämä on oma arvioni.

fundis

#14967 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Helsinki Pride 2012 -siis jo vanha juttu...

2013-06-04 15:25:36

#14961: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Helsinki Pride 2012 -siis jo vanha juttu...

Juuri tällaista turhaa, ilkeämielistä piikittelya en harrasta.

Aivan niinkuin joku totesi tässä välissä, asiat riitelevät. Minun arvoni tulevat suoraan Raamatusta ja toistaiseksi minulla on vielä oikeus ne 'sanoa ääneen' ja varsinkin sivustolla, joka puolustaa minun arvojani. En tule tyrkyttämään arvojani jonnekin ranneliike.netin keskustelupalstalle

Arvelen kyllä, että joku päivä tilanne voi olla toinen; Raamatun tekstien siteeraaminen ääneen kielletään.

Milloinkahan porukka haluaa vaihtaa Suomen lipun symbolin toiseksi?