Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

taku

#14202 Re: Re: Re:

23.05.2013 17:16

#14199: - Re: Re:

Mitäköhän tarkoitat ettet saa selvää.Tarkistin vielä kirjoitukseni koska tietokoneeni on hiukan huono ja olen muutenkin huolimaton joten kirjoitusvirheitä tulee.Tuosta tekstistä en niitä kuitenkaan löytänyt joten ilmeisesti et tarkoita kirjoitusvirheitä sillä ettet saa selvää.

Minun uskoni mukaan Jumalan tahto määrää sen mikä on oikein ja mikä väärin.Jumala on antanut tietyt käskyt kiellot joita ei saa rikkoa.Se mitä Jumala ei ole kieltänyt on sallittua ja hyväksyttävää.politiikassa on kyse etiikasta.otetaan konkreettinen esimerkki.Jumala on antanut käskyn älä tapa.Näin ollen se tarkoittaa silloin sitä että minun etiikkani mukaan ketään ihmistä ei saa surmata.Jos kansanedustaja omaksuu tälläisen arvomaailman jossa jokainen ihmiselämä on pyhä ja korvaamaton hän ei voi silloin kannattaa mitään lakiesityksiä joissa sallitaan toisen ihmisen tappaminen.Hän ei voi kannattaa kuolemanrangaistusta eikä Hollannin mallin mukaista "armomurha"lainsäädäntöä.onko vielä epäselvää?

Vastaukset


Vieras

#14203 Re: Re: Re: Re:

2013-05-23 17:29:20

#14202: taku - Re: Re: Re:

Kerrotko sitten minulle sellaisen pikkiriikkisen ristiriidan, että miksi on sotilaspappeja ja sotilasvalassa ko. rituaaleja ko. Raamatun kanssa? Oliko se, että "älä tapa"? Mihinkäs se armeija sitten osallistuukaan?


Vieras

#14204 Re: Re: Re: Re:

2013-05-23 17:29:47

#14202: taku - Re: Re: Re:

 

 

 

www.puhelinosake.com
huippuhintaan! Rahat heti.Maksan vs veron.Voit pitää liittymän.050-1221

Vieras

#14207 Re: Re: Re: Re:

2013-05-23 17:53:31

#14202: taku - Re: Re: Re:

Tarkistan takulta sen verran pähkinäsi ydintä, että vertaat siis tappamista nyt kahden samaa sukupuolta olevan ihmisen muodostamaan rakkausliittoon ja sen hyväksyntään, että myöskin heidän oikeuteensa mennä naimisiin.

Olihan näin? Jumalasi siis kieltää ja verrannollistaa nämä kaksi asiaa keskenään.

Tämä ihan selvä!