Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Vieras

#13103 Re: Re:

08.05.2013 20:19

#13098: - Re:

Naisen ja miehen välisestä avioliitosta tässä adressissa on kysymys ja sitä me allekirjoittaneet puolustamme. Helluntalaisia tuskin kaikki olemme, en ainakaan minä.

Sama ihmisarvo meillä on kaikilla, mutta avioliitto on naisen ja miehen välinen liitto jota emme halua muutettavan "tasa-arvoiseksi".

Alaikäisistä allekirjoittaneista en sano mitään, koska minulla ei alaikäisiä lapsia ole.

Huonosta olosta: omakohtaisesti voin sanoa kokeneeni hyvinkin vaikeitä tunnontuskia siinä vaiheessa, kun omatunto kolkutti vaatien parannuksen tekoon. Myöhemmin sainkin todeta, että: "- ristin luona vuotaa rauha syömmeen särkyneen. Tahraiselle puhdistusta risti tarjoaa". Tämä loppuosa rististä on kuorolaulusta.

Jaakobin kirje 4:5 sanoo:

Vai luuletteko, että Raamattu turhaan sanoo: "Kateuteen asti hän halajaa henkeä, jonka hän on pannut meihin asumaan"?

Kyllä Jeesus Sinua rakastaa ihan yhtä paljon kuin ketä tahansa meitä "pelastettuja". Hänelle olemme kaikki arvokkaita.

Jakeessa 6 sanotaan: "Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille hän antaa armon". Lähesty Häntä, niin Hän lähestyy Sinua!

Anna Jeesuksen pelastaa itsesi. Sanon näin, koska se on ihmisen omasta tahdosta kiinni. Hän ei ketään pelasta, ellei ihminen itse halua pelastua. Laitan tähän loppuun linkin, jonka toivon Sinun katsovan loppuun saakka. Jos haluat tehdä ratkaisun niin siihen on mahdollisuus videon lopussa. Rukoilen puolestasi tälläkin hetkellä. Siunausta Sinulle!

Tässä se linkki:

http://www.youtube.com/watch?v=b7hdJXaA6Gw

Ps. En ole hän, jolle kysymyksesi esitit.

Vastaukset

Vieras

#13106 Re: Re: Re:

2013-05-08 20:54:46

#13103: - Re: Re:

Joo kyllä tuota jumalan sanaa sieltä suolletaan...veitte mun äidiltä melkein koko omaisuuden! Toivottavasti meni hyvään tarkoitukseen? Enpä usko! Kiusasitte minua monta vuotta äitini kuoleman jälkeen!! Niin puhelimella kuin oven takana!!! MIKSI????? EIKÖ yksinkertainen vastaus että EI kiinnosta mennyt tajuntaan???? Jos jotkut ovat riivaajia niin TE!!!!

Ja nuo riihikirkkosi saat vetää kurkustas alas!

Vieras

#13108 Re: Re: Re:

2013-05-08 21:00:37

#13103: - Re: Re:

Joo, onhan täällä myös esim. vanhalestadiolaisiakin ja vapaakirkkolaisia aktiivisena. Lahkojen ulkopuoliset allekirjoittajat lienevät harvinaisempia.

"Huonosta olosta: omakohtaisesti voin sanoa kokeneeni hyvinkin vaikeitä tunnontuskia siinä vaiheessa, kun omatunto kolkutti vaatien parannuksen tekoon. Myöhemmin sainkin todeta, että: "- ristin luona vuotaa rauha syömmeen särkyneen. Tahraiselle puhdistusta risti tarjoaa"

Ihmisillä on elämässään erilaisia kriisejä ja he saavat niihin apua vaihtelevasti ja eri tahoilta. Tuossa edellä kirjoittanut kertoi kuitenkin siitä, miten nimenomaan uskonlahko aiheutti hänelle pahaa. Jos vihjaat, että olisi ollut parempi totella ja alistua, olet todella julma ihminen, omien rankkojen kokemuksiesi jälkeenkin.