Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Vieras

#12902 Huijarisaarnaajia

06.05.2013 09:16

#12899: - Re: Re:

Reinhard Bonnke on tunnettu saksalaissyntyinen huijarisaarnaaja, jolla on takanaa mittavia taloussotkuja Yhdysvalloissa. Bonnke on järjestänyt Afrikkaan ns. ristiretkiä, joiden kaoottiset järjestelyt ovat johtaneet ihmisten tallautumiseen kuoliaaksi ihmismaasojen alle. Näistä kuolleista Bonnke ei ole ottanut mitään vastuuta. Bonnke järjesti erään nigerialaisen huijarisaarnaajaan "kuolleista heräämisen". Samoinen nigerialaishuijari on käynyt myyskenetelemässä tuotteitaan myös Suomessa.

Vastaukset

p.

#12906 Re: Huijarisaarnaajia

2013-05-06 10:49:16

#12902: - Huijarisaarnaajia

Kyllä raskaasti epäilen tietojen objektiivisuutta.   Mahdollista sekin.    Entä se,  mitä Jumala teki  tämän saviastian kautta?

Siitä ainakin itse olen  iloinen!   Haluaisitko itse tulla totuuden läpivalaistavaksi.?    Näinhän meidän kaikkien tulisi tehdä. Se parantaa!

Leimaaminen julkisuudessa tapahtuu salamannopeasti,  voi sitä, joka väärinperustein tuomitaan julkisuuden asein. Onneksi on vanhurskas Jumala, jolle mikään ei ole kätkettyä.  Hän on Rainhard Bonnkenkin  sekä turva, että tuomari.

Kaikki Jumalan sanan arvovallalla liikkuvat ovat poikkeuksellisen vakavalla paikalla . Heidän tuomionsa on kovempi kuin muiden.  Taitaa meilläkin  riittää työsarkaa  oman palstan perkaamisessa. Ainakin minulla.

Myöskin kiusaukset voivat olla paljon kovemmat niillä, jotka opettavat.  Seitsemästi vanhurskas lankeaa, mutta nousee myös.   Syytökset ovat tuntuvia  Bonnken kohdalla.   Totuuden tähden on tärkeää,  ettemme sido ketään kunnes todella toteen näytetään.  Asiathan saadaan näyttämään hyvin helposti siltä, miltä halutaan!  Sehän on mediassa totta.  Siksi jää itselle monta kysymysmerkkiä,  vaikka näytettäisiinkin.