Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Vieras

#12438 Re: Re: Re:

03.05.2013 14:12

#12437: p. - Re: Re:

Uskon, että Jumalani (Lentävä Spagettihirviö, raamen) vihaa kaikkea sellaista ruokaa, joka ei koostu pikanuudeleista ja lihapullista. Jumalani varjelee vain sellaisia maita ja kansakuntia, jotka täyttävät Hänen asettamansa ravintosäännökset. En ole valmis luopumaan Jumalani varjeluksesta ateistien mielenmutkien vuoksi. Siksi vastustan lainsäädännöllisin keinoin viimeiseen saakka suomalaista alkutuotantoa, ruoanjakelua, ravintoloita ja ruokakauppoja, joissa valikoima on muuta kuin pikanuudeleita ja lihapullia. Uskon, että toimintani estää Jumalan vihan lankeamisen kansakuntamme niskaan. Minulla ei ole liikkumavaraa tässä asiassa.

Vastaukset

taku

#12447 Re: Re: Re: Re:

2013-05-03 15:14:40

#12438: - Re: Re: Re:

Se on sinun oikeutesi demokraattisessa valtiossa! Jokainen saa muodostaa vapaasti oman mielipiteensä.Kuten kerroin jotkut äänestävät ehdokasta sen mukaanonko hänellä milaiset tissit tai sitten onko munat vai ei tai millainen pärstä.Joten tuokin näkemys on huomattavasti fiksumpi ainakin minun mielestäni vakka luulen ettet oikeasti usko noin mutta jos uskotniin ilmanmuuta kunnioitan sitä.Muslimithan eivät syö sikaa.Varmaan löytyy vegaaneja jotka haluavat korottaa lihauaan verotusta viimeiseen saakka.

Vieras

#12457 Re: Re: Re: Re:

2013-05-03 16:31:20

#12438: - Re: Re: Re:

Good! Voiko enää selkeämmin itse kukin tunnistaa edellä olevan luettuaan, minkälaisilla "ei-tästä maailmasta"-ajatuksilla olevat henkilöt pyrkivät saada jalan sen oven väliin, jossa elelevät aivan toisenlaiset " Luojan luomat ". Lainsäätäjä varmistakoon, että ovi pysyy tiukasti kiinni. Ei ole meidän ongelma. Puuhastelkoot omissa ympyröissään!