Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

taku

#12344 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nii-in yleistä ja aiheellista.

02.05.2013 12:14

#12301: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nii-in yleistä ja aiheellista.

Politiikassa on kuitenkin mietittävä eri asioiden painoarvoa koska kaikea ei voi saada.Tietenkään tämä ei voi olla syy vastustaa lakialoitetta siinä olet oikeassa. Mutta kun mietitään millä perusteella äänestetään jotain puoluetta on annettava asioille painoarvo.Minä äänestäisin paljon mielumin vihreitä kuin keskustaa vaikka vihreät onkin se puolue joka eniten tukee sukupuolineutraalia avioliittoa.Miksi?Siksi että vihreät tukee demokraattisempa vaalijärjestelmää Keskusta ei.Ja tämä kysymys on minusta paljon tärkeämpi. Koska se vaikuttaa aivan kaikkeen.Olen joskus hahmotellut seraavanlaista kaavaa kuinka ehdokas ja puolue valitaan.listaat sinulle tärkeitä asioita mietit jonkun painoarvoa asteikolla ykkösestä kymppiin sitten katsot onko puolue kanssasisamaa mieltä vai eri mieltä

esim vaalijärjestelmää tärkeämpää kysymystä ei minun mielestäni ole  joten annan painoarvon 10 ja koska keskusta on erimieltä se ei saa pisteitä mutta vihreätsaa 10 siitä että tukevat parempaa vaalijärjestelmää sitten avioliittolaille annan painoarvon 3 koska se on jo niin pahasti pielessä muutenkin keskusta saa siis tästä 3 pistettä vihreät ei saa pisteitä tästä mutta tilanne on kuitenkin että keskusta johtaa vihreitä 10 -3 sitten tietysti kaikki muut asiat Nato kannatan Nato jäsenyyttä mutta se on minust kuitenkin toisarvoinen juttu joten sille annan vaan yhden pisteen

Vastaukset

se niistä puolueista

#12348 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nii-in yleistä ja aiheellista.

2013-05-02 12:31:22

#12344: taku - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nii-in yleistä ja aiheellista. 

Eihän vihreät muuta suojelekaan kuin homoutta. Tosi nurinkurinen puolue on. Huh !

Ympäristösuojelukin on heiltä vain tekaistu juttu, jolla peitetään kaiken kuonan ylläpitäminen "luonnossaan" (ns. luonnonsuojelu).

Puolue on niin kateudesta vihreä, että on ottanut sen jopa nimekseen. Ja vassut - sossut säestävät ikiroutaisina syytellen aina työnantajiaan, vaikka yhtään työpaikkaa eivät ole itse pystyneet luomaan, saati muille antamaan.

Vieras

#12352 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nii-in yleistä ja aiheellista.

2013-05-02 13:04:47

#12344: taku - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nii-in yleistä ja aiheellista.

esim vaalijärjestelmää tärkeämpää kysymystä ei minun mielestäni ole

Luulisi, että siellä Oravaisissa tärkein kysymys on Jeesus, jonka ympärillä kaikki pyörii.

Vieras

#12368 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nii-in yleistä ja aiheellista.

2013-05-02 14:48:02

Voin mainiosti kannattaa useita erilaisia asioita ilman että ne sulkevat toisensa pois. Kannatan tasa-arvoista avioliittolakia ja toisaalta toivon, että eläinten tehotuotantoa koskevia määräyksiä tiukennetaan. Iloitsen siitä, että ainakin jotkut hyvänä pitämäni asiat edistyvät.

Omassa elämässäni tasa-arvoisen avioliittolain edustamat arvoteemat nauttivat hyvin suurta painoarvoa. En äänestäisi muuten kaikin puolin sopivaa poliitikkoa, jos tämä ei olisi valmis puolustamaan vähemmistöjä.