Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#11761 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

27.04.2013 21:51

#11759: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Ihan yksinkertaisesti ja kiertelemättä: sinä tuomitset tietyt ihmiset ja asetat itsesi heidän yläpuolelleen " ihmistä tulee rakastaa". Sinun tekosi siis on eriytynyt ihmisyydestäsi, sinun rakkautesi on määrätty olemaan ilman sinun ihmisyyttäsi. Tuo on sellaista soopaa ihmisyyden nimessä, että ihmettelen millaisen koulun olet käynyt elämässäsi.

Yksinkertaisesti ajateltuna sinä siis olet sitä mieltä, että ihminen on ulkoistanut tekonsa "teoille".

 

Homot siis ansaitsivat enemmän natsien vainoja, koska he ovat homoja taas juutalaiset ansaitsivat "tekojensa puolesta" niitä oikeudenmukaisesti vähemmän. Niinkö?

Olen sanalla sanoen pöyristynyt jos niin olet historiaa millään tavalla tuntenut. Homoseksuaalit olivat toki kaikkein alinta kastia noissa natsileiriessä, jopa juutalaisiakin alempana. Mutta siitähän tämäkin keskustelu äärikristityillä oikein valuu suupielistä: homot ovat alinta sakkia! ( Vaikka toki me heitä rakastamme, joopa)

Vastaukset


Vieras

#11767 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2013-04-27 22:13:21

#11761: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 

Olen kristitty ja eräs edesmennyt tuttavani oli natsi-Saksasta paennut homo. En silti voi hyväksyä hänen homouttaan, vaikka olen hyväksynytkin hänet ihmisenä. Homot käyttävät natsien keinoja levittäessään homoutta fasistisin keinoin, enkä uskoisi hänenkään hyväksyvän moisia keinoja, jos hän olisi vielä elossa.
taku

#11769 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2013-04-27 22:18:08

#11761: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

En kiistäsitämitä homoilletehtiin Natsi Saksassa enkä tuohon Saksan historiaan sano enempää.

Mutta kyllä sillä on suuri ero tuomitaanko ihminen vai tuomitaanko teot.Minä pidän homoseksuaalisia tekoja syntinä mutta en väitä että omat sytini olisivat yhtään sen vähäisemmät. Tuomitsen jyrkästi sen mitä ihmisille tehtiin Natsi Saksassa.Jokaisella ihmisellä on yhtäläinen oikeus elämään se on taas ihan toinen juttu eikä liity homokysymykseen mitenkään. Kyllä homokin on ihminen jaheidäm elämänsä yhtäarvokas kuin meidän muiden. Minullaon se periaate etten KOSKAAN mene sanomaan KENELEKKÄÄN että minä olen parempi ihminen kuin sinä.


Vieras

#11770 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2013-04-27 22:18:58

#11761: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 

Perk*le yrittää eksyttää ihmisiä helvettiin valehtelemalla ettei homous ole syntiä. Kääntykää, uskokaa evankeliumi ja tunnustakaa syntinne, niin voitte saada armon teoistanne.