Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#11735 Re: Re: Re: Re: Tunne vastaan järki

27.04.2013 19:08

#11710: - Re: Re: Re: Tunne vastaan järki 

 

Totuus on se, että nyt on vuosi 2013 ja viimeisin tutkimus on tämä: Cambridgen yliopisto on tehnyt tutkimuksen, johon osallistui 130 lesbo-, homo- ja heteroparia, lasten ikä vaihteli 4-8 vuoteen. Tutkimuksessa keskityttiin perhesuhteiden ominaisuuksiin, siihen miten vanhemmat selviytyvät tehtävistään ja miten lapset sopeutuvat. Paljastui ettei ole näkyviä todistetta siitä, että vanhempien seksuaalisuus vaikuttaisi olennaisesti lasten seksuaaliseen käyttäytymiseen ja, että perheen keskinäiset suhteet lasten ja vanhempien välillä eivät kärsi/ole poikkeavia, vaikka vanhemmat olisivat samaa sukupuolta. Suurinta osaa lapsista ei myöskään ole kiusattu koulussa. Lähde: http://www.independent.co.uk/life-style/health-and-families/health-news/children-in-gay-adoptions-at-no-disadvantage-8518004.html

Vastaukset


Vieras

#11738 Re: Re: Re: Re: Re: Tunne vastaan järki

2013-04-27 19:34:41

#11735: - Re: Re: Re: Re: Tunne vastaan järki

Just! Mitähän tuo vielä todistaa!

Todellinen lopputulos on todettavissa vasta aikuisiässä. Esim. siinä miten yksilö selviytyy parisuhteessaan ja lasten syntymän jälkeen.

ISÄÄITI PERHE

#11739 Re: Re: Re: Re: Re: Tunne vastaan järki

2013-04-27 19:38:23

#11735: - Re: Re: Re: Re: Tunne vastaan järki

Usko mitä uskot, mutta itse olen nähnyt sen ettei lapsen paikka ole sellaisessa ympäristössä missä kasvatetaan moralittomuuteen ja epäsosiaaliseen käyttäytymiseen. Vanhempien seksuaalisuudella on todella iso merkitys kasvatuksessa. Vanhemmistaan lapset ottavat mallia.  Siihen ei tarvita mitään korkealentoista tutkimusta. Terveet mallit ovat olleet kansakuntamme esikuva ennen ja ovat edelleen.

Jos lapselle opetat että saa valehdella ja teet itse samoin. Lapsikin tekee samoin.

Jos vanhemmat elävät irtosuhteissa. Lapsetkin aikuisena tekevät samoin, jopa jo alaikäisinä.

Ei tarvitse mennä merta edemmäs kalaan kun huomaa tämän ongelman täälläkin.

Suomi ei tarvitse homouden mallia lapsille. Olemme itsenäinen valtio ja pysymme sellaisena.