Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

ISÄÄITI PERHE

#11739 Re: Re: Re: Re: Re: Tunne vastaan järki

27.04.2013 19:38

#11735: - Re: Re: Re: Re: Tunne vastaan järki

Usko mitä uskot, mutta itse olen nähnyt sen ettei lapsen paikka ole sellaisessa ympäristössä missä kasvatetaan moralittomuuteen ja epäsosiaaliseen käyttäytymiseen. Vanhempien seksuaalisuudella on todella iso merkitys kasvatuksessa. Vanhemmistaan lapset ottavat mallia.  Siihen ei tarvita mitään korkealentoista tutkimusta. Terveet mallit ovat olleet kansakuntamme esikuva ennen ja ovat edelleen.

Jos lapselle opetat että saa valehdella ja teet itse samoin. Lapsikin tekee samoin.

Jos vanhemmat elävät irtosuhteissa. Lapsetkin aikuisena tekevät samoin, jopa jo alaikäisinä.

Ei tarvitse mennä merta edemmäs kalaan kun huomaa tämän ongelman täälläkin.

Suomi ei tarvitse homouden mallia lapsille. Olemme itsenäinen valtio ja pysymme sellaisena.

Vastaukset

Virgo92

#11740 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tunne vastaan järki

2013-04-27 19:45:08

#11739: ISÄÄITI PERHE - Re: Re: Re: Re: Re: Tunne vastaan järki 

 No nyt on sitten taas maan itsenäisyyskin uhattuna homojen takia -voi näitä hullujen heteroiden huolia !


Vieras

#11745 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tunne vastaan järki

2013-04-27 19:55:16

#11739: ISÄÄITI PERHE - Re: Re: Re: Re: Re: Tunne vastaan järk i Jos vanhemmat elävät irtosuhteissa. Lapsetkin aikuisena tekevät samoin, jopa jo alaikäisinä. 

 

Siksi olisikin tärkeää, että myös homoseksuaalit saisivat samanlaisen juridisen avioliiton, kuin me heterotkin, niin vältyttäisiin todennäköisemmin niiltä irtosuhteilta. Heteroilla kun niitä ei ole, vai? Vaikka usko mitä uskot, minä ole nähnyt ja kokenut kuvailemasi lapsuuden heterovanhempien lapsena, joten sittenhän meidän pitäisi kieltää lapset ja avioliitto heteroilta.