KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Apua EN saanut
Vieras

#1413 Kissan pelastanut

26.02.2011 18:31

Noin nelisen vuotta sitten otin pihapiiristämme kiinni täysin kesyn kissan, leikkautin sen ja hoidin muutenkin kuntoon. Tarjosin kissaa Tertulle, tuolloin en tiennyt KKY:n toiminnasta juuri enempää kuin puheenjohtajan nimen. Puhelimessa hän sivuutti avunpyytöni ja neuvoi laittamaan kissan esim. vaate/siivouskomeroon. Neuvot saivat minut tyrmistymään ja epäilemään yhdistyksen toimintatapoja. Muuta infoa tai esim. ensikotien yhteystietoja en saanut. Terttu antoi ymmärtää, että asiat hoituvat vain hänen kauttaan. Omien kissojeni vuoksi en voinut ottaa ko. kissaa pysyvästi kotiini, ruokin ja hoidin sitä kunnes se lopulta katosi. Asia harmittaa minua vieläkin ja lisäksi oma tyhmyyteni kun en ottanut KKY:n muihin toimijoihin yhteyttä. Terttu osaa olla puhelimessa vakuuttava ja esiintyy suurena eläinystävänä. Kuinkahan monia minun lisäkseni hän on huijannut?

Vastaukset

Vieras
Vieras

#1415 Re: Kissan pelastanut

2011-02-26 21:50:44

#1413: Apua EN saanut - Kissan pelastanut

Löysit kissan ja otit yhteyttä KKYhyn?

 

Onko tiedossasi että on olemassa LAIN valtuuttama löytöeläinhoitola? Se, että KKY ei tee heidän kanssaan yhteistyötä ja väittää ettei sinne kannata toimittaa kun eivät hoida tai lopettavat, ei pidä paikkaansa.

Löytökissat EIVÄT KUULU KKYhyn, ei yhden tai kahden kerran olen kuullut, kun joka on hukannut kissansa ja se on laitettu eteenpäin KKYstä, laitettu eteenpäin eikä omistaja ole saanut kissaansa takaisin.