Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#10389 Re: Re: Re: Re:

17.04.2013 15:37

#10383: - Re: Re: Re:

Minun pointtini olikin ainoastaan se, että minä vastustan tuota lakimuutosta juuri sen takia koska MINÄ valitsen heterovanhemmat. JOten kohtelen muita niinkuin haluan itseäni kohdeltavan. 
Ja mielestäni tuo on riittävän hyvä peruste miksi minä lakia vastustan. 
Tämän ajatuksen halusin tuoda julki siksi koska, kaikki sanovat ettei ole mitään järkevää perustetta vastustaa tuota. Mielestäni oma perusteeni on järkevä.


Toki ymmärrän että on ihmisiä joille on ihan sama onko vanhemmat homoja vai heteroita kunhan he rakastavat ja huolehtivat. Minulle se ei kuitenkaan ole ihan sama, haluan isän ja äidin ja niin myös kohtelen omia tulevia lapsiani ja muita lapsia. Kohtelen siis muita niinkuin haluaisin itseäni kohdeltavan.


Enkä minä väitä ettikö homopari olisi yhtä hyvä kuin heteropari kasvattamaan. Väitän vaan että minä HALUAN äidin ja isän, ja uskon että moni muukin lapsi haluaa myös.

Vastaukset


Vieras

#10393 Re: Re: Re: Re: Re:

2013-04-17 15:42:00

#10389: - Re: Re: Re: Re:

Kirjoitit todella hyvin ja osuvasti noihin lasten oikeuksiin liittyen, mikä monesti näyttää unohtuvan kun aikuiset kirjoittavat tyyliin "minä haluan sitä tai minä haluan tätä"

vieras

#10405 Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

2013-04-17 15:57:59

#10389: - Re: Re: Re: Re:

Se on riittävän hyvä peruste. Niin minäkin vastustan tuota lakimuutosta. Avioliittolakia ei tarvitse muuttaa. En lapsiani antaisi koskaan homoille ja lespoille. Äiti ja isä on lapselle paras "kasvualusta". Kaikki sen tietää. Tahallaan kiusatakseen meitä toiset väittävät vastaan.  Meillä on oikeus olla toista mieltä asiasta!

 


Vieras

#10462 Re: Re: Re: Re: Re:

2013-04-17 18:35:22

#10389: - Re: Re: Re: Re:

"Enkä minä väitä ettikö homopari olisi yhtä hyvä kuin heteropari kasvattamaan. Väitän vaan että minä HALUAN äidin ja isän, ja uskon että moni muukin lapsi haluaa myös."

Et väitä, mutta siis väitätkin. Ja lopulta uskot. Olipas tyypillinen pistää päänsä piiloon -kommentti kristityn vastuulta, jälleen. Tätä logiikkaa kun ei seuraa edes Polvijärven perillinenkään.

Haluta saa ihan mitä vaan, mutta lapsi tuskin itse haluaa päättää millaiseen perheeseen hän syntyy.