Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Vieras

#10393 Re: Re: Re: Re: Re:

17.04.2013 15:42

#10389: - Re: Re: Re: Re:

Kirjoitit todella hyvin ja osuvasti noihin lasten oikeuksiin liittyen, mikä monesti näyttää unohtuvan kun aikuiset kirjoittavat tyyliin "minä haluan sitä tai minä haluan tätä"

Vastaukset

Vieras

#10398 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2013-04-17 15:50:32

#10393: - Re: Re: Re: Re: Re:

Niin, ja kuitenkin heterot saavat "tehdä" lapsia kaikenlaisiin oloihin. Adoptioprosessi on tiukka ja jokainen sen läpi käynyt pariskunta on varmasti huomattavan paljon paremmin vanhemmuuteen kykenevä kuin moni  itsenäisesti lisääntyvä heteropari... Olen ennenkin kirjoittanut, että itse olisin mieluummin kasvanut tasapainoisten vanhempien kanssa, olkoon vaikka kahden naisen tai kuuden miehen, kuin omien tasapainottomien vanhempieni kanssa.

Niin kauan, kun lapsilta ei ylipäätään kysytä, millaisiin perheisiin he haluavat syntyä, on aivan turha vedota vanhempien sukupuoliin. Adoptiolapselle on tärkeintä saada hyvä koti. Ja muuten, Ruotsissa tämä laki on olut voimassa jo vuodesta 2004, eikä yhtään lasta ole adoptoitu homoperheille perheen ulkopuolelle, joten tämä on tässä vaiheessa aika turha murhe Suomessakin.

Vieras

#10403 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2013-04-17 15:55:11

#10393: - Re: Re: Re: Re: Re:

Niin sepä minua paljon huolestuttaakin. Kaikki hokee mina haluan sitä mina haluan tätä, kukaan ei ajattele mitä se toinen haluaa. Kaikki ajavat vain omaa etuansa.

Yhteiskunnassa kaikki ovat joskus lapsia ja mielestäni olisi tärkeää keskittyä lasten hyvinvointiin enemmän. Lapset ovat niitä jotka joskus päättävät maamme asioista.

Hyvänä esimerkkinä tuo opettaja tapaus mitä käy kun lapsille ei anneta tarpeeksi huomiota ja rakkautta. Aivan järkyttävää käytöstä siltä teiniltä.

Eikä mielestäni pitäisi vähätellä sitä kiusaamistakaan, juuri luin lehdestä nuoresta tytöstä joka tappoi itsensä kiusaamisen takia. (Olisko ollut kanadalainen nuori tyttö, hänet raiskattiin, raiskaus aiheutti kiusaamista ja lopulta hän tappoi itsensä.)