Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#10148 Re: Re: Re: Re: Re: Pakko valehdella ja vääristää toisten lausumia?

16.04.2013 11:38

#10145: - Re: Re: Re: Re: Pakko valehdella ja vääristää toisten lausumia? 

 

Väitit myös valheellisesti ettei tällä palstalla ole esitetty muita todisteita salaliittoteorialle. Esitin kirjan väittämät, vaikka jankutit itsepäisesti viitaten lehden propaganda ohjeisiin.

Vastaukset


Vieras

#10150 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pakko valehdella ja vääristää toisten lausumia?

2013-04-16 11:41:09

#10148: - Re: Re: Re: Re: Re: Pakko valehdella ja vääristää toisten lausumia? 

 

Siinä tuli ilmi jo toinen valhe. Todisteita on muitakin!

Vieras

#10151 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pakko valehdella ja vääristää toisten lausumia?

2013-04-16 11:42:16

#10148: - Re: Re: Re: Re: Re: Pakko valehdella ja vääristää toisten lausumia?

Ja näytäpä sitten viittaukset väitteellesi. Minä olen kirjoittanut salaliittovaikutelmista vastauksessani sinulle, joka koskee NIMENOMAAN siteeraamaasi kirjaa. Viestissäni käyn läpi jokaisen kirjoittamasi "aivopesutekniikan":

"'- Mainoksilla on vaikutus heteroseksuaaleihin, vaikka he eivät uskoisi niihin.'

Niin? Juuri tähänhän perustuu kaikki mainonta, ja erityisesti mielikuvamainonta. Kristillinen kirkko ja lukuisat itsenäiset kristilliset tahot harjoittavat juuri tätä samaa, muttei kukaan täällä kehtaa höpistä mitään siitä, että taustalla on harkitun propagandakeinon toimeenpano. Kyse on yksinkertaisesti normaalista ja vakiintuneesta asiasta, joka toki sekin saadaan tässä adressissa näyttämään vähintään homojen globaalin salaliiton tekosilta."

Missä kohtaa olen "itsepäisesti jankuttanut" pelkästään artikkelista tilanteessa, jossa sinä olet samassa säikeessä huudellut kirjasta?