KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Vieras
Vieras

#1352 Re: KKYn nettisivut

23.02.2011 15:32

#1351: - KKYn nettisivut

Tää menee kyllä koko ajan uskomattomammaksi näin sivullisen silmin katsottuna.

Vastaukset

Kirsi
Vieras

#1355 Re: Re: KKYn nettisivut

2011-02-23 16:13:26

#1352: Vieras - Re: KKYn nettisivut

Minä olen mukana oppositiossa sekä KKY Demokratialiikkeessä. MIKSI?

OLEN MUKANA "OPPOSITIOSSA SEKÄ KKY DEMOKRATIA LIIKKKKEESSÄ", KOSKA HALUAN PALAUTTAA KKY:N PÄÄPAINON KISSOIHIN!

Minulla ei ole mitään KKY:tä vastaan! Eikä myöskään muilla oppostion jäsenillä eikä KKY Demokratia liikkeessä olevilla, ole mitää yhdistystä vastaan. Vaikka Terttu Kanervo KKY:n kotisivuilla niin väittääkin.

On totta, että erosin vuonna 2010 KKY:stä. Erosin koska Terttu Kanervo ja Marko Kari (16.000€ vuodessa tienaava taloudenhoitaja) kiusasivat minua niin paljon, että jouduin olemaan poliisiin yhteydessä. Poliisi käski Terttua ja Markoa lopettamaan kiusaamiseni.

 

KISSOJEN TAKIA olen menettäneet kunniani ja yksityisyyteni ja olen useamman julkisen herjauksen kohteena. Rankkaahan tämä on myönnetään, mutta KISSOJEN PUOLESTA "taistelen". Ikävää on, että Terttu Kanervo taistelee vastaan likaisesti ja lakeja rikkomalla.

 

Terttu Kanervo olisi voinut halutessaan estää koko yhdistyksen jakautumisen, mutta hän ei halunnut! Tertulle tarjottiin useita mahdollisuuksia puhua asiat selviksi, mutta häntä ei kiinnostanut. Oman näkemykseni mukaan Tertulta on kissat tässä unohtunut nyt kokonaan ja hän taistelee ainoastaan omasta puheenjohtajan pallistaan.

 

Oppositio on ollut helppo mustamaalauksen kohde. Ollaan Tertun mukaan rahanahneita, vallanhaluisia, mielisairaita, työttömiä ja vaikka mitä. Halutaan ottaa koko yhditys "haltuun" ja tuhlata kaikki 400.000€ vaikka mihin. Onhan meitä täällä keskustelussa koitettu oikein rahalla lahjoa lopettamaan....

Toivon todella, että aikuiset ihmiset heräävät ajattelemaan asioita!

Oppostio on suoraan vastannut täällä sekä Pirjon facebook-vaalisivulla KAIKKIIN kysymyksiin. Jostain syystä Terttu Kanervo ei ole tehnyt samaa?

Pirjon facebook-vaalisivulla on myös oikaisut Keltaisen Kirjelmän valheisiin. Kannattaa käydä lukemassa.

http://www.facebook.com/#!/notes/pirjo-peltoniemi-kissojen-katastrofiyhdistyksen-uudeksi-puheenjohtajaksi/pirjo-peltoniemen-oikaisu-kkyn-jasenille-osoitettuun-julkaisuun/199591610053304

 

Tulkaa VUOSIKOKOUKSEEN 27.3 vaikuttamaan KKY:n tulevaisuuteen! KISSAT TARVITSEVAT APUA! Voitte itse muodostaa oman mielipiteenne asioista ja päättää itse ketä äänestätte.