KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Sanna Kaski
Vieras

#1343 Re: Re: Re: Re: säätiöittäminen

23.02.2011 09:09

#1340: Virpi Koivula - Re: Re: Re: säätiöittäminen 

 Jo viittaat tekstilläsi minun kirjoitukseeni, niin kysymys kuului: onko keräysluvat hankittu kissatalon perustamista varten? kysymys ei siis ollut siitä että kerättäisiin ilman lupaa rahaa. Kenelläkään meistä ei ole tietoa siitä mitä varten lahjoituksia ja testamentteja on annettu. Jos niitä on annettu kissataloa varten niin eikös raha (ainakin siis moraalisesti) pitäisi siihen käyttää?

Jos ne on annettu kissataloa varten niin eipä ole siihen ainakaan käytetty. Ja sen verran vastahankaan nykyinen tynkähallitus on kissataloa, että ei sitä heidän toimesta tulla ikinä perustamaankaan. Ei isompaa eikä pienempää. Ellei nyt joku ihme satu tapahtumaan.Tästä ketjusta näet mitä sen eteen on aiempina vuosina jäsenet tehneet (mm. viestit 341,346)

 Jos tunnet nykyistä PJ:tä niin voisit häneltä kysyä että mikä kissatalon tilanne on tällä hetkellä (sekä sen perustamisen että taloudellisten varojen puitteissa)? Mielelläni kuulisin itsekin vastauksen. (tätä kysytty useaan otteeseen adressissa, mm viesti 342,345)

Vastaukset

Vieras
Vieras

#1346 Rahankeräyslupa

2011-02-23 10:46:09

Olen kuullut huhua että meillä olisi Hesyssä kerätty rahaa ilman keräyslupaa joulukuusta helmikuun puoliväliin kun lupa loppui marraskuussa. Kuitenkin meidän verkkosivulla toivottiin rahalahjoituksia. Huhu kertoo, että pyyntö oli otettu pois vasta helmikuun puolivä'lissä. Uutta lupaa ei vielä ole ja voi tökkiä kun on tapahtunut huolimattomuus. Sanna olen itsekin vapaaehtoinen, en ole joka päiväkään paikalla koska käyn töissä. . Sinun kannattaa ottaa itse yhteyttä,Tästäkastijaosta. Se on eräänlaista kiusaamista kuitenkin, ei suoranaista riitaa mutta piikittelyä ja sitten monille pitkä aikaisille vapaaehtoisille on annettu jalkineen kuva takapuoleen,  kirjallisena niin että joutuvat pysyttelemään määräajan pois nurkista. Yksi vapaaehtoinen kuoli loppuvuodesta syöpään., Uskoakseni hän masentui ja syöpä iski uudelleen kun tuli talosta kenkää. Hän oli hyvin avulias mutta erehtyi puolustamaan ihmistä josta jotkut ei tykänneet.

Virpi Koivula
Vieras

#1357 Re: Re: Re: Re: Re: säätiöittäminen

2011-02-23 16:38:51

#1343: Sanna Kaski - Re: Re: Re: Re: säätiöittäminen 

 Keräysluvat on ainakin takavuosina hankittu kissojen talteenottoa, leikkausta, perushoitokuluja ja uudelleensijoitusta varten. Nimenomaisesta taloa varten keruusta ei ole ainakaan minulla mitään tietoa. Varat ovat karttuneet sijoitusten hyvällä hoidolla.