KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Vieras
Vieras

#1302 Voi olla palkattuja

21.02.2011 17:01

Meillä on Hesyssä pilvin pimein työntekijöitä, palkallaisia, se pitäisi Sanna sinun tietää joka olit täällä siivoojana. Vapaaehtoiset tulevat ja menevät. Mutta täällä ei riidellä, vaikka joku niin väittää, on vaan eräänlainen kastijako. Olemme vain me alempiarvoiset huonommassa asemassa ylempiarvoisien silmissä. On monta muutakin yhdistystä joissa maksetaan palkkaa, yksi esimerkki SPR.

Vastaukset

Sanna Kaski
Vieras

#1304 Re: Voi olla palkattuja

2011-02-21 17:15:19

#1302: Vieras - Voi olla palkattuja 

 Apua... :) mihin viestiin viittaat? Kyllä mä tiedän joo että siellä on palkallisia. En ole väittänytkään etteikö yhdistyksissä niitä olisi?? Nyt olisi vaan kaksi henkilöä tarjoutumassa tekemään ilmatteeksi sen mihin uppoo KKY:llä se 16 000 eur/vuosi.

No josko ette sitten riitele (sehän oli jonkun muun kommentti) mutta toi kommentti kastijaosta kyllä kuulostaa, että olisit hitusen katkera.. voin olla väärässäkin. Ite en huomannu kastijakoa. Ehkä hitusen sellaista "yrmeyttä" joiltakin vakkareilta (en oo varma ketkä kaikki olivat palkallisia ja ketkä ei)  kun me untuvikot töppäiltiin..

Mutta sitä mieltä oon että teillä karanteeni tuntuisi toimivan hyvin.

Tunnustan: olin yksi niistä joka tuli ja meni...tai no en ole vielä lopullisesti mennyt mihinkään mutta vähään aikaan ei ole tullut kyselyitäkään Olen niin pirun laiska kaikissa kotitaloustöissä että se siivoominen maistui tosi puulta.. Kyselinkin pariin otteeseen teiltä tarvitsetteko ensikotia, mutta sillä hetkellä ei tarvetta ollut