Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Vieras

#7952 Veteraanin iltahuuto

09.04.2013 04:14

#7665: stara - Re: Re:

Kiitos tästä todella, todella kauniista värssystä! En ollut koskaan aikaisemmin tätä nähnyt. Kyyneleet tulivat silmiini.

Ajattelin niitä sotaveteraaneja, jotka ovat meille tämän maan taistelleet. Mitä odotuksia ihmisillä on ollut ja minkälaiseksi tämä meidän maamme on muotoutumassa.  Kaikki se saasta, mitä tässäkin meidän eteemme on levitelty.  Aikaisemmin en tiennyt homoudesta ja lesboudesta oikeastaan mitään.  Nyt olen todella järkyttynyt!!! Mitä kaikkea saastaa tämä maa pitää sisällään!!!

Ei riitä, että itse rypevät rapakossa, vaan pitää muitakin ymmärtämättömiä houkutella mukaan remmiin ja sitä tietä kadotukseen!!!

 

Vehnä ja rikkavilja

Matteus 13:30

30. Antakaa niiden kasvaa yhdessä elonkorjuuseen asti. Kun sen aika tulee, minä sanon korjuuväelle: Kootkaa ensin rikkavilja ja sitokaa se kimpuiksi, että se poltettaisiin. Mutta vehnä korjatkaa aittaani!

Viimeinen elonkorjuu on menossa!  Jeesuksen tulo omilleen on ovella!

Seuratkaa ajan merkkejä ja valvokaa!

 

Maranata!

 

 

 

 

 

Vastaukset

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

2013-04-09 04:41:05


veryxyl

#8097 Re: Veteraanin iltahuuto

2013-04-09 09:52:38

#7952: Vieras - Veteraanin iltahuuto 

 

Tätä veteraanin iltahuutoa ajattelin illalla, se on hyvin koskettava. Isänikin oli veteraani, sodassa 5 vuotta. Jumalan siunausta kaikille veteraaneille. Laitan tähän linkin You tubeen, josta löytyy Veteraanin iltahuuto Jorma Hynnisen ja Veteraanikuoron esittämänä. http://www.youtube.com/watch?v=arKxCiTZoyQ