KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Vieras
Vieras

#1183 Re: Re: Jo pomppas

19.02.2011 23:24

#1182: No kyllä se niin menee - Re: Jo pomppas

NÄMÄ SAMAT ASIAT KOSKEVAT MYÖS TEITÄ. Kaipa sen ymmärrätte. Jos aiheetta levittelette epäluotettavia tietoja eteenpäin, vastaatte myös itse siitä.

Ikävää lukea syytöksiänne. Ihmetyttää miksei vastapuoli vienyt teitä oikeuteen vielä.

Mitä Muistionne levittämiseen tulee. Eivät kai he oleta sen olevan kovin puuteelinen? Kaipa Muistion pitäisi olla muistiinpanot tietystä kokoontumisesta, muistin virkistämiseksi kaikille osapuolille.

Jos myyrä on joukossanne, ei kai se teitä haittaa? Tehän nimenomaan kehoitatte äänittämään yhdistyksen kevätkokousta.

Teillä pitää olla todella vahvaa tietoa, jos eväätte vastuuvapauden tileissä.

Siksi ei olekaan kuka tahansa tilejä hoitanut, myös tilit tarkastetaan muualla.

Vastaukset

Sanna Kaski
Vieras

#1185 Re: Re: Re: Jo pomppas

2011-02-19 23:43:55

#1183: Vieras - Re: Re: Jo pomppas 

 Kuule on vain yksi syy miksi ketään meistä ei ole viety vielä oikeuteen: me emme ole tehneet mitään väärää, mistä voisi syytteen nostaa. Tai yritettiinhän Peltoniemen Timoa kohtaan nostaa syyte, mutta se kaatui käsittääkseni omaan naurettavuuteensa.

Haluaisin nyt kysyä että mitkä levittämämme tiedot ovat epäluotettavia? Meistä nimellä kirjoittavista ei kukaan ole muistaakseni syyttänyt hallitusta rahojen väärinkäytöstä. En minä ainakaan. Toki jos tälläinen epäilys on herännyt meidän omassa sisäisessä kokouksessamme ja sen muistio on katsottu aiheelliseksi levittää koko jäsenistölle niin syy ei varmaan ole meidän. Ja jos täällä nimettömät tahot heittelevät kommenttejaan puolesta ja vastaan niin sillekään emme mitään voi.

Tottakai ainakin minua harmittaa jos joku meidän joukossamme tekeytyy hengenheimolaiseksi eikä sitä olekaan!

Ja kerro nyt tosiaan mitkä esim. minun kirjoittamistani asioista ovat epäluotettavia? Ne kaikki on tapahtunut. Eri asia on se onko rikottu lakeja ja pykäliä, sen selvittämistä jatketaan.